onsdag den 7. marts 2012

Tilda materialesæt sælges

I erkendelse af, at jeg nok aldrig får syet alle de Tilda materialesæt fra Panduro Hobby, som jeg har liggende i mit skab, har jeg valgt at sætte nogle af dem til salg.

Det drejer sig om udgåede designs af Tone Finnangers Tilda-serie. Alle sæt er ubrugte og fra ikke-ryger hjem.

Prisen er:

  1. Tre engle 100,- + porto SOLGT
  2. Nissepar 100,- + porto SOLGT
  3. To snemænd 100,- + porto SOLGT
  4. Tre kaniner 100,- + porto SOLGT
  5. To måger 100,- + porto
  6. Bien og blomsten 100,- + porto SOLGT
  7. Bamse og kanin 100,- SOLGT
  8. Hyggetæppe 200,- + porto SOLGT
Du kan sende mig en mail på kreauglen@gmail.com , hvis der er nogle af materialesættene, du er interesseret i at købe ;-)

2 kommentarer:

  1. Åh så fin blogg och mycket inspiration!!

    Kika in hos mig och tävla, du kan vinna ett typaket retro tyger eller fina pappersark med en Tildabok (Om du vill ha en ny för våren =) :)

    Kram
    Monya

    //blueeiz.blogg.se

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, skal du have Monya - det er altid rart at vide, at andre synes om det, man skriver om og viser billeder af :-)

      Jeg skynder mig ind og kigger på din blog og din give away!

      KH
      Laila

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...