onsdag den 28. marts 2012

Tillykke med de 9 måneder, Filip ♥

Den 25. marts kunne vi fejre, at Filip nu er blevet 9 måneder :-)

Tiden går alt, alt for stærkt; snart skal jeg tilbage på arbejdet igen (d. 9/5), men der er så mange ting, jeg gerne vil nå at opleve sammen med ungerne og have syet, inden arbejdet igen tager det meste af min tid...

Det er bare svært at prioritere, hvad jeg gerne vil nå, hvilket optager en stor del af mine tanker, så lige nu er energien ikke til de store kreative udfoldelser, og dagene går derfor mest med at hygge sammen med Filip og gøre klar til storesøsterens 5 års fødselsdag lige om lidt (d. 7/4).

Før jul fik Filip to tænder i undermunden, og nu er de næste to på vej i overmunden. De gør nas, når han tygger, og søvnen er heller ikke for god i øjeblikket, måske også pga. de to små "stifter", så jeg glæder mig til, at de bryder igennem tandkødet ;-) De bliver i hvert fald brugt flittigt, de små tænder, når der bliver tygget rugbrødshapsere, frugt og grønt, og det er dejligt, at han kan begynde at spise så meget af det samme mad som os :-)

Filip er ALLE steder - han kan kravle, sidde selv og er også begynde at hive sig op i armene = "Se, jeg tømmer lige en hylde, mor!" ;-) Og så skal ALT i munden, også det som ikke lige var beregnet til babylegetøj, så det er slut med, at han kan lege lidt selv uden intenst opsyn - og mor får ikke meget tid til det kreative.

Jeg har dog fået tid til at få klippet til en dukkelift til Helena, som jeg håber, at jeg kan nå at sy til hende i fødselsdagsgave. Stoffet er fra Josefine, Loptimist, og fra gemmerne, og mønsteret har jeg købt som pdf-fil hos Miras dukketøj.


4 kommentarer:

  1. Tillykke med den mindste bukkebruse <3 Supergodt billede af ham :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. :o) Fik lige fanget ham på fersk gerning, mens han gnaskede i sutten og legede med spandene ;-)

      Slet
  2. Tillykke med ham, hvor er han sød :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Rikke - ja, jeg synes også, at han er en dejlig lille mand :o)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...