søndag den 11. marts 2012

Weekenden i billeder...

Vil lade billederne tale for sig selv, men kan afsløre, at min weekend har budt på besøg af min storesøster fra lørdag-søndag, en tur i Munkholmskoven med familien, tulipaner på spisebordet, fuglesang i skoven og foroven, solskin og masser af familiehygge :-)

Håber, at din weekend også har været god?

Skønne lilla tulipaner på spisebordet :-)
David prøver kræfter med Helenas gamle løbecykel...
Mon ikke Helena ønsker sig en ny (og større ;-)) cykel til fødselsdagen i april?
Lærken højt til vejrs over vores hus - så er det forår!
Blå anemoner i Munkholmskoven
Mand og børn højt til vejrs på en af skovens faldne kæmper...
Syngende Gulspurv
Min lille familie i skoven - inkl. Aslan (vores Broholmer på 1 år)
Munkholmbroen - en del har nok set de tre buer fra Holbækmotorvejen?
Filip, 8 mdr., charmer sin moster bag kameraet :-)

10 kommentarer:

  1. Hvor er det bare nogle dejlige billeder, Laila! Nu skal jeg da helt sikkert have familien med i skoven også :)
    Tak fordi du deler :)

    Kh. Betine

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak skal du have, Betine - min favorit er billedet af den blå anemone, for mere forår bliver det da næsten ikke :-)

      Det må vel nærmest gå under kategorien fjern-naturvejledning, når naturvejlederen (der i øjeblikket er på barsel :o)) deler oplevelser og historier via billeder i stedet for, og skønt at det fik dig til at længes efter en tur i skoven ;-)

      Slet
  2. Tak for et par dejlige dage sammen med de skønne unger :-) Ærgerligt jeg ikke kunne tumle lige så meget rundt med dem, som jeg plejer pga. mit dumme "skrog" :-(

    Og jeg glæder mig til at få Helena på et par dages ferie engang i løbet af foråret, når det kan passe ind i vores planer :-) Så du kan godt begynde at pakke prinsessens taske - hun har jo helt tjek på, hvad hun skal have med, hvilket hun jo fortalte sådan cirka en million gange :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige over :-) Tror nu ikke, at ungerne savnede noget - for de fik jo spillet på Mostis gadgets :-D

      Tænk, synes du, at hun talte meget om, når hun skal på ferie i Roskilde - det lagde jeg da slet ikke mærke til ;-) Men ja, vi må finde et tidspunkt, hvor det kan passe, for hun glæder sig allerede så meget :-)

      Slet
  3. Skønne billeder og et nyt billede til Naturportalen ;0) af familie i skoven!

    Glæder mig til fredag, med krea-sluddre hygge!

    Kram til dig og fam..

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det blev til flere gode billeder i skoven, som helt klart skal på Naturportalen, når jeg vender frygteligt tilbage i maj ;-)

      Slet
  4. Det ser skønt og hyggeligt ud. Men næste gang må du lige sørge for et billede af din skønne hund forfra.;o)
    Jeg har en svaghed for hunde og vi har besluttet os for at vi skal have en broholmer når de 2 ældste af vores hunde ikke er her mere.


    :o) Linda
    boldreel.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skal jeg huske - indtil da må du nøjes med at se på det, jeg har i højre side af min blog, hvor Aslan er 7 mdr. gammel :o)

      Broholmeren er en dejlig race, som jeg varmt kan anbefale - på trods af størrelsen er de meget godmodige og dejlige familiehunde - men pas på halen, for den kan logre dig i gulvet med et sving!

      Slet
  5. Ja vi har været ude og se et par broholmere for at få et indtryk af racen.
    Vi har en gammel hanhund, som i sin velmagtsdage vejede 45 kg. og faktisk ligner han en broholmer i udseende og sind. Bare lige 10 cm lavere og lidt lettere. Men han kunne også godt give et trælår når han logrede.

    Det er helt klart deres sind og udseende vi er faldet for.

    :o) Linda

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi havde en schæfer før, som vi desværre måtte aflive pga. spontan drejning af mavesæk og milt :-( Jeg elskede schæferens udseende, og han var super med andre hunde og ungerne, men må nu alligevel sige, at Aslans temperament passer bedre til vores lille familie, for han er så rolig, hvor den anden var ekstremt aktiv.

      Aslan er allerede en stor hund (61 kg og 75 cm i skulderhøjde), så det er en stor glad klump, der render rundt, men det er ikke noget, vi tænker så meget over i hverdagen - kun, når han er ved at flytte spisebordet, fordi han er blevet for høj til at gå under det :-D

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...