tirsdag den 3. april 2012

1000 tak, Line :-)

I dag fik jeg min fantastiske præmie: alt det skønne retrostof og stofbetrukne knapper, som jeg har vundet i Lines (Xo Ein Ding) give away.

Jeg kan kun sige 1000, 1000 tak, Line, - både for alle de skønne stoffer og fine knapper, men også for alle de mange læsere, som efter din anbefaling af min blog, har fået antallet af faste læsere til at stige på rekordtid til 102 faste læsere! Dette er derfor også en STOR tak til alle jer, som har fået lyst til at læse med og for jeres søde kommentarer :-)

Jeg har allerede fundet mange nye favoritter blandt det fine retrostof, men børnestofferne er og bliver mine favoritter - og jeg har allerede flere projekter i tankerne, som de kan bruges til :-)

Hvad er din(e) favorit(ter)?



4 kommentarer:

  1. Det var også bare en fantastisk præmie!
    Stoffet med huse og træer er simpelthen bare alt for lækkert!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg fatter stadig ikke helt, at jeg var så heldig at vinde - og ja stoffet med husene og træerne er bare rigtig fint ;-)

      Slet
  2. Sikke nogle fede stoffer... børne stoffet er bare fantastisk...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ik' - jeg har altså en svaghed for det fine 70'er børnesengetøj, for der er så mange skønne motiver og farvesammensætninger, som man desværre ikke ser hos mange sengetøjsfabrikanter idag.

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...