fredag den 27. april 2012

Drengene Blunder...

Ja, her er så resultatet af, hvad jeg foreløbig har brugt mit solskinsgule John Blund stof til: en pude til Davids seng med både den svenske og tyske Ole Lukøje og et babydynebetræk til Filip.

Ole Lukøje-puden er med lynlås i bunden, og dynebetrækket er syet efter et, vi havde i forvejen, hvor der er minimalt med syninger - så er det nemlig nemt at sprætte op igen, når Filip ikke længere kan bruge det i barnevogn/klapvogn, og jeg evt. vil bruge stoffet til noget andet ;-)

Som titlen på indlægget antyder, så er det jo et ordspil mellem John Blund og det at blunde=sove, men det syntes modellen ikke lige, at han skulle gøre, da jeg ville tage billeder, så her er en fræk Filip i stedet for i fuld krig med at lave numre :-)

God weekend!




6 kommentarer:

  1. Lige min farve, elsker gult! Flot

    Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Taaak - ja, det er bare en skøn gul farve, det stof har :-)

      Slet
  2. Fine sager
    Sig til hvis du vil bytte et stykke væk?
    KH Mia

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak, Mia - og endnu en gang tak for byttehandlen; håber, at du glæder dig til at tømme postkassen imorgen, for jeg glæder mig i hvert fald til at få mit fine stof fra dig :-)

      Slet
  3. hvor er det blevet fint, det lækre dynebetræk burde få enhver til at tage en lille lur.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Lotte - trist, at stoffet ikke rakte til et juniorbetræk, for så havde Filip måske også sovet bedre om natten ;-)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...