søndag den 8. april 2012

Helena 5 år ♥

Her har været lidt stille på bloggen de sidste dage, men i virkeligheden har her været alt andet end stille, for vi har nemlig fejret, at Helena blev 5 år i går :-)

I går startede vi med morgenmad og gaver fra mor og far og senere kom svigerfamilien til fødselsdagsmiddag. Idag har min side af familien og venner været på besøg til boller, lagkage, kanelsnegle og pizza fra "pizzamanden"=det lokale pizzaria, så her har været travlt og sikke den lille dame også er blevet begavet!

Jeg har jo vist mine hjemmelavede gaver til Helena frem her på bloggen: minikommoden med tapet, sætterkasse og dukkeliften. Ellers har hun bl.a. fået skønt nyt tøj fra Småfolk, Molo og Name It, Troldeliv-bøger, Barbie hest+dukke, Barbie tilbehør, fin Flora Danica halskæde, DVD'er (Mumi & Bambi), og så den fine "nye" Winther cykel, som mormor, morfar og moster har givet hende og som var et kup til 150,- på DBA.

Nu venter et par stille dage for mor, far og Filip, for David er taget med mine forældre i sommerhuset i to dage, og Helena er taget med min søster hjem i tre dage, så der er dømt miniferie for de to små, som de sådan har glædet sig til :-)

Her er lidt - mange ;-) - billeder fra de seneste dages fødselsdagsfester:

Fars dejlige lagkage, som mor har pyntet

Morgenmad med alle Helenas livretter sammen med mor, far, David & Filip




Gaver fra mor og far pakkes ud - og David hjælper lidt til ;-)
Barbiehest fra Helle - Oldemor & Helena - Morfar & Helena - Ny Troldelivbog
Hvad mon tæppet gemmer? Naaj, en fin "ny" tøsecykel :-)
Der pustes lys ud på lagkagen - hun ser meget koncentreret ud!

6 kommentarer:

  1. Tillykke med Helena :0)

    Kram fra Rikke

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Rikkepigen - håber, at du har haft en god påske :-)

      Slet
  2. Tilykke med din søde pige ;)

    Forsat god påske, og ny læser på bloggen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, skal du have Rikke - og velkommen til min blog :-)

      Slet
  3. Tillykke med hende. % år er en rigtig dejlig alder og jeg håber I får et skønt år.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, skal du have Marina :-)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...