søndag den 1. april 2012

Juhuuu - jeg vandt!

Har lige fundet ud af, at jeg har vundet den fine give away hos Line, Xo Ein Ding!

Jeg vinder ellers aldrig noget, og så var det lige mig ud af 1423 lodder, som rendte med det fine retrostof og de stofbetrukne knapper, ih altså hvor er det bare SKØNT :-)

Line har ovenikøbet været så sød at anbefale sine læsere at kigge forbi min blog - 1000 tak for det og de søde ord om mine syprojekter - og velkommen til mine nye læsere, som har fundet vej hertil gennem Lines blog :-)

Nu skal jeg bare vente med spænding på, at posten kommer med min fine præmie:

Håber, at det er ok, at jeg har lånt dit billede, Line ;-)

14 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, jeg ved det godt - det var nu ikke for at hovere, men jeg blev bare så glad, da jeg så, at jeg havde vundet - og det var sgu lige før, at jeg troede, det var aprilsnar, nu da det jo er d. 1. april idag :-D

      Slet
  2. Svar
    1. Tak, skal du have Rikke :-)

      Slet
  3. Tillykke tillykke søde :0)
    Hvor dejligt!

    Kram

    SvarSlet
  4. Tillykke - man er slet slet ikke misundelig da ;0)

    SvarSlet
  5. Hvor heldig du er sådan at vinde alt det fine stof. Spændende, hvad du finder på med det! Og vupti, så kom jeg forbi din blog netop fordi du vandt. Skønt! For dét er da lige en blog for mig - den skal jeg følge. Håber, du får lyst til at kigge forbi hos mig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg føler mig også rigtig heldig, og selvfølgelig skal jeg nok vise frem på bloggen, hvad jeg får brugt det fine stof og knapperne til ;-)

      Skønt, at du har lyst at læse med hos mig - skynder mig ind at kigge hos dig!

      Slet
  6. Svar
    1. 1000 tak, skal du have Karina :-)

      Slet
  7. Stort tillykke søde, total lækker præmie ;-)
    Så godt Lines fine fine ord om din blog, så fortjent - håber der finder mange forbi via hendes skønne link :-)

    Glæder mig til at se hvad du får ud af stakken ;-)

    Kh Karina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, søde - jeg forstår stadig ikke helt, at det virkelig var mig der vandt ;-)

      Og ja, mange har allerede fundet vej fra Lines blog - så velkommen til jer - skønt, at I vil læse med - og tak, til alle mine "gamle" faste læsere, der indtil nu har kigget forbi og lagt søde kommentarer :o)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...