mandag den 30. april 2012

SKØNT bytte :-)

Jeg har været så heldig at lave en lille byttehandel med Mia, Made by Mia Hansen, som var interesseret i et stykke af mit gule John Blund stof. Til gengæld har jeg fået dette fantastiske stof med haner og ænder på i stort set ubrugt stand.

1000 tak, Mia, nu håber jeg bare, at du er tilfreds med din del af byttehandel, for jeg er i hvert fald overvældet over, hvor gavmild, du har været, og så fint stoffet er :-)

Det skønne ved denne byttehandel - altså udover stofferne - er, at vi bor i samme by, så jeg kom Mias stof i hendes postkasse og tog mit eget i cykeltraileren hjemme hos Mia, så på den måde sparede vi portoen ;-)

Ellers har dagen budt på en tur til Holbæk, hvor Helena har været til 5 års undersøgelse og tog sidste vaccination i stiv arm (mangler kun HPV, når hun bliver 12 år) - hun er bare en sej lille en, min pige! Så vi måtte også en tur på Mac D., for det havde hun fortjent, nu hun havde været så dygtig, og det er altså store sager, når man er 5 år at komme der og få et happy meal :-) Så der sad vi alle 5 og gnaskede burgere og pommes frites i os - og puha, jeg er stadig helt mæt!

Vi fik også tjekket Filips ører hos lægen idag. Der er stadig væske på det ene, men det andet er hørelsen normalt, så nu håber jeg på, at sommeren for alvor snart kommer, så han begynder at sove noget bedre om natten, fordi han ikke tager forkølelse efter forkølelse til sig. Det tærer afsindigt meget på kræfterne, når man bliver vækket en masse gange om natten, og jeg gruer for, når jeg skal starte på arbejde i næste uge, for så kan jeg jo ikke længere nappe "en morfar" midt på dagen, så jeg bare er nogenlunde frisk til, de store kommer hjem fra børnehave...

Imorgen er det første dag i vuggestue for Filip - vi ligger blidt ud med et besøg på en halv times tid om formiddagen - men d. 9/5 skulle han gerne være kørt ind, for så starter jeg som sagt igen på arbejde - og føj, hvor jeg ikke gider at være spærret inde i et kontormiljø, når vejret er så godt! Må vist hellere se, om jeg ikke kan få arrangeret nogle naturvejlederture for børnehaver, vuggestuer, seniorer - ja, målgruppen er stort set ligegyldig, bare jeg kan bruge mine kompetencer inden for natur i stedet for kultur...


4 kommentarer:

  1. Vi har bare lige en Naturportalen at flytte,lave,ændre inden du bliver sluppet løs af mig :0) dejligt at se dig i dag!
    Håber der hjalp at runde 2.sal i tårn 1..

    Knus og kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, men det er heldigvis stadig natur, så det er ok - det er bare alt det kedeligt kultur=kontor, som jeg ikke gider ;-)

      Knus

      Slet
  2. Tak for det fine gule stof, det skal bruges til nyt sengetæppe til Isabel, som elsker gul.
    Kh Mia

    SvarSlet
    Svar
    1. Glæder mig til at se, når du bliver færdig med Isabels sengetæppe, for du er så dygtig til at sætte farver og motiver sammen, så det kan da kun blive en stor succes :-)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...