mandag den 9. april 2012

Sofapuder #1

I dag var der for første gang i påskeferien mulighed for lidt krea-tid, da de to store jo er på ferie, og Filip nuppede en lille lur, så frem kom overlocker og symaskine og et stk. sofapude blev kreeret :-)

Retrostoffet er et pudebetræk, som jeg har købt af Josefine, Loptimist, og mønsteret til puden er det samme som Helenas pude med huse/dyr og Davids med Graziela tal/dyr. For- og bagside er ens, og puden er kantet med turkis pipingbånd fra Stof & Stil.

Nu står den nye pude og pynter i min ene sofa, hvor den passer så fint til det hæklede tæppe, som min mor har lavet til os - og her venter den på selskab fra flere fine sofapuder, når tiden igen er til krea :-)

Jeg skal være den første til at indrømme, at vores sofaer ikke er jordens pæneste og købt brugt og rimeligt billigt, da 7 Maine Coon katte i hjemmet og tidligere katteopdræt=små killinger, der kradser i alt, ikke rigtigt harmonerer med fine, dyre møbler. Læder er altså også ret praktisk, når man har tre små børn, og selvom sofaerne er ridset, så er de hele og gode at sidde/ligge i, og det er trods alt det vigtigste, ik' ;-)


4 kommentarer:

  1. Det er en flot pude :) Vores lædermøbler nu er heller ikke så pæne mere, efterhånden lidt slidte, men de er godt nok også tørret over mange gange for fedtede børnefingre og spildte sager :)

    SvarSlet
  2. Den er bare blevet superfin..jeg kunne godt tænke mig at se alle dine katte?

    KH Mia

    SvarSlet
  3. Super fin pude. Elsker stoffet og de lidt afdæmpede farver! :)

    SvarSlet
  4. 1000 tak for jeres søde kommentarer til min sofapude :-)

    Jeg skal gerne lave et indlæg om mine katte, så du kan se mere til de lodne, Mia ;-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...