onsdag den 18. april 2012

Sofapuder #2

Kan du huske sofapuden, som jeg syede for et stykke tid siden? Nu har den fået selskab ;-)

Retrostoffet har jeg købt af Maria, Retro & Vintage, og mønsteret til puden er det samme som sofapude #1, Helenas pude med huse/dyr og Davids med Graziela tal/dyr. For- og bagside er ens, og puden er kantet med orkidé pipingbånd fra Stof & Stil. Der er lynlås i bunden syet efter Kirkesjovs lynlås DIY.

Jeg er så glad for mine nye sofapuder, der er perfekte til at hygge med, mens jeg ser min nye yndlingsserie, Good Christian Bitches, når ungerne er puttet, og tænk, at noget så simpelt, som en ny pude, kan ændre indtrykket så meget af stuen - det er jo helt vildt! Må tilstå, at jeg altså også nyder at kigge på det smukke retrostof, i stedet for at det bare ligger i gemmerne, men det skal man nok være retrostof-elsker for at forstå :-)


To fine nye sofapuder :-)

8 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, ik' - du må snart komme og prøve at putte med dem ;-)

      Slet
  2. Jeg kan sagtens følge dig - jeg er også igang med den store sofapude make-over, og for hver pude der bliver færdig, jo gladere bliver jeg!

    Jeg er forøvrigt helt og aldeles VILD med stoffet du har brugt til den her pude. Det er bare SÅ smukt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også blevet nogle fine puder, du har fået syet - og fine tittekanter :-)

      Ja, stoffet er rigtig skønt - jeg så det første gang hos Anna Weinreich og måtte bare have det, så da Maria havde mere af det, så slog jeg straks til!

      Slet
  3. Jeg elsker dine puder :)

    Tror jeg selv skal i'gang med at lave nogle puder som passer til forår og sommer....

    Nu skal vi snart lege :0)

    Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, søde - glæder mig til at se dine puder :-)

      Ja - om ikke andet så på arbejdet, for nu er det snart maj, hvor jeg vender frygteligt tilbage...og suk, hvor jeg slet ikke kan forestille mig at skulle være væk fra Filip og have en travl hverdag igen - men dejligt at skulle være sammen med dig hver dag igen ;-)

      Slet
  4. Virkelig smuk pude du har fået lavet - så smukt det er det stof - synes begge puder er skønne i farverne og de pynter fint i jeres sofa ;)

    Kh Karina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, søde - jeg er også så glad for resultatet :-)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...