onsdag den 2. maj 2012

Angulus sandaler sælges

Med dette skønne vejr er det jo snart tid til sandaler igen, så derfor vil jeg høre, om der er nogle, der mangler et par lilla Angulus i str. 26?

Sandalerne er et fejlkøb pga. dårlig rådgivning i Zjoos, så Helena har ALDRIG haft dem på :-( Både prinsessen og jeg var ellers ret vilde med dem - de er jo hendes yndlingsfarve - og så elsker jeg Angulus, men nej størrelsen var helt forkert, og de kunne ikke byttes/få pengene retur...Jeg har ikke kvitteringen længere, da de er købt sidste forår.

De har kostet 650,- men sælges for 400,- plus porto (skoene alene vejer ca. 360g og inkl. Angulus æsken vejer de ca. 490g). Skoene kan selvfølgelig også afhentes i Holbæk efter aftale ;-)

Hvis du er interesseret, er du velkommen til at sende mig en mail på kreauglen@gmail.com.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...