onsdag den 23. maj 2012

En pimpet nederdel

Lige siden jeg vandt den fine give away hos Line, Xo Ein Ding, har jeg gået og spekuleret på, hvad jeg skulle bruge de skønne knapper med retrostof på.

Nogle af dem er nu blevet brugt til at pimpe en billig nederdel med: jeg har syet knapper og bånd på og voila: en fin nederdel a la Phister & Philina :-)

Denne nederdel har kostet 30,- incl. materialer, mens nederdelen fra Phister & Philina koster 300,-. Der er selvfølgelig flere detaljer på den originale, men til børnehavebrug er jeg fuldt ud tilfreds med min version: mudderkager, mælkebøtter og andre herlige ting er nemlig sjove at lege med, når man er 5 år, men knap så hyggelige at få af igen!

Af samme årsag køber jeg sjældent dyrt tøj til ungerne, for jeg synes, at det er vigtigere, at de har en god dag og kan røre sig, lege lige så vildt, de vil og ja, bare have lov til at være børn! Når de bliver større, og det betyder noget, at tøjet hedder det rigtige/ser ud på en bestemt måde, så vil jeg selvfølgelig gerne købe det til dem. - Så er de også blevet så store, at de ikke så hurtigt vokser ud af tøjet og kan også bedre passe på det..men indtil da nyder jeg bare, at både de og jeg har friheden til selv at bestemme, hvad vi synes er fint ;-)

 Raise Mini skirt from Phister & Philina



4 kommentarer:

  1. Hvor er den blevet fin, kan godt forstå du ikke køber mærketøj til dem, ha en dejlig dag

    SvarSlet
  2. hvor er den fin, jeg synes endda din er pænere end originalen.

    SvarSlet
  3. Din nederdel er blevet rigtig fin - god idé!

    SvarSlet
  4. 1000 tak for jeres søde kommentarer :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...