tirsdag den 22. maj 2012

Juhuu, jeg har vundet (igen)!

Jeg har sørme været så heldig at vinde en fin give away igen - denne gang hos søde Mia, Meyland Design :-)

Vi deler den samme kærlighed til elefanter, så jeg glæder mig rigtig meget til, at denne fine elefant-uro flytter ind hos mig. Tror, at den skal hænge over Filips seng, men nu må vi se, for jeg tror også, at Helena kunne være interesseret, for hun har jo en "elekat-pude" med genoptryk af de gule elefanter på forsiden og tyske katte på bagsiden...

Mia var en af mine første faste læsere, og jeg følger også ivrigt hendes blog og kommenterer tit hos hende, fordi hun dels har en masse LÆKRE retrostoffer, og så er hun også fantastisk til at sy - så kig forbi og bliv inspireret, hvis du ikke kender Mias blog :-)


5 kommentarer:

  1. Årh Laila, tusind tak for de søde ord:)

    Øv jeg ikke havde to uroer så de kunne have fået en hver... :( Men jeg håber alligevel de bliver enige om hvem der skal have den, ellers må du dele den:)

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Man skal huske at give ros, når der er nogen, som fortjener det, og det gør du både for dine fine kreationer, men også fordi du altid kommer med hudløst ærlige kommentarer, og det sætter jeg MEGET pris på ;-)

      Jeg er lykkelig for den ene uro, som jeg har vundet - og lur mig, om ikke den flytter lidt rundt i huset, så alle ungerne kan få glæde af den!

      Knus

      Slet
    2. Hehe hvor du sød, jamen jeg har aldrig forstået hvorfor man skal være en nikkedukke og give de "populære" ret og ikke selv have en egen mening om tingene:) Så dejligt at høre at du sætter stor pris på min ærlighed:)

      Det er jeg glad for at høre, så kan i alle nyde den:) Men sendte den igår, så mon ikke den lander hos jer imorgen? :)

      Knus

      Slet
    3. Jeg synes, at det er så skønt, at du er helt din egen - og der er specielt en episode med en plastiklampe, som en blogger var vild med og alle andre også syntes, at den var sååå fantastisk, mens du gav kæresten ret i, at den var tudegrim - da skreg jeg altså af grin!

      Elefanterne er landet i dag og hænger nu over Filips seng - de er så fine - og tak for dit søde brev ;-)

      Knus

      Slet
    4. Haha.. jamen det synes jeg virkelig den var.. hehe.. Og det lægger jeg skam heller ikke skjul på.. hihi

      Dejligt den er landet godt over hos jer :) Og det var så lidt:)

      knus

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...