mandag den 21. maj 2012

Kr. Himmelfartsferie

Håber, at du ligesom jeg har nydt fridagene i forbindelse med Kr. Himmelfart og weekenden :-)

Lørdag kørte vi en tur i mine forældres sommerhus på Sj. Odde, hvor vi blev og sov til søndag. Ungerne har hygget sig med at være sammen med bedste og bedstefar og min søster, som de kalder Mosti = moster, og vejret har også været virkelig skønt med masser af sol.

Inden vi fik børn, var manden ivrig lystfisker, og lokket af det gode fiskevejr, fik han sørme lige fanget aftensmaden i Sejerøbugten - årets første hornfisk - så menuen stod senere på stegt hornfisk med kartofler og persillesovs, mums! Man er vel ikke naturvejleder for ingen ting, så jeg rensede fisken, mens Helena kiggede på, og så fik vi ellers en god snak om indvolde, tænder og andet godt ;-)

Her er lidt billeder fra nogle dejlige dage (Filip sov i klapvognen):

Far fisker, mens David og Helena venter utålmodigt på fisk ;-)

Drengeleg - pigeleg: en stor kæp til at grave med og at samle fine sten 

En lille buket Engelsk græs og en færge fra Molslinien i baggrunden...

"Se min skyder!"

Aftensmaden - årets første hornfisk - 4 stk. blev det til

Vi snakker om/kigger på hornfisk...

Så ryger hovedet!

"Jeg tør godt røre!"

Bare lidt længere...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...