onsdag den 30. maj 2012

Mormorsgenbrug.dk

Min pinse-tur i sommerhus bød også på en tur hos Mormors Genbrug, som har de fineste retrosager.

Jeg faldt for et kæmpe stykke brunt retrostof med hvide og orange blomster, som er i superfin stand. Jeg fik det nyvasket og strøget for 75,-, så i mine øjnene var det også en god handel ;-)

Hos Mormors Genbrug er tingene udstillet i farveorden, hvilket i den grad taler til min æstetiske sans, og selvom pladsen er trang (et lille bitte udhus/tilbygning og en skurvogn), så er det på imponerende vis lykkedes indehaveren at få plads til mange skønne retrofund. Når vejret er godt bliver haven også taget i brug som udstillingsrum, hvor man rundt omkring kan finde små fine tableauer, hvor tingene er fint stillet op.

Priserne er rimelige, men ikke billige, så det er nok ikke her, at du gør det økonomisk gode kup, men til gengæld er der mange fine ting, som du måske ikke lige ser på loppemarkeder rundt omkring.

Mormors Genbrug ligger på Sjællands Odde men har også en netbutik, så hvis der er noget, som frister dig, på stemningsbillederne herunder, så kan det heldigvis stadig blive dit, selvom du ikke lige kommer på de kanter ;-)

Jeg skal lige skynde mig at sige, at jeg ikke har fået noget for at reklamere for stedet, men bare synes, at det er et fint lille sted, som også er rigtig hyggeligt at besøge...

Beklager den lidt dårlige billedekvalitet, men billederne er taget med mobilen ;-)





3 kommentarer:

  1. Der er mange fine ting imellem

    SvarSlet
  2. Ja, det synes jeg også - men jeg købte nu kun stoffet, selvom der helt klart var andre ting, der også fristede mig ;-)

    SvarSlet
  3. Sikke fine ting. Jeg elsker genbrug :o)

    Hvis du har lyst til at støtte min indsaming til fordel for Glæd børnene så kig forbi min blog :o)

    http://kreativeeksperimenter.blogspot.com/2012/05/vil-du-glde-et-barn-sa-stt-indsamlingen.html

    Mvh Helle

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...