fredag den 4. maj 2012

Nederdel a la Vaga Vong

Efter at have set en omtale af Didde-Louises blog, Vaga Vong, hos Line, Xo Ein Ding, så var jeg solgt på stedet og meldte mig straks som fast læser :-)

Didde-Louise syer de mest fantastiske og farvestrålende ting ud af retrostof, og specielt hendes dansenederdele er jeg helt vild med, så nu har jeg syet en til Helena. Hvis du ikke allerede har gjort det, så skynd dig at deltage i Didde-Louises give away, hvor du kan vinde en af hendes dansenederdele :-)

Min version af dansenederdelen har ribkant i livet, da jeg synes, at det giver en god pasform i stedet for den smalle linning med elastik i, som godt kan have en tendens til at rulle indeni. Mønsteret er fra Alt om håndarbejdes Symagasin nr. 11/Nov 2011, model 103.

Retrostofferne er fra Retro & Vintage, byPehrson, Æbleblomst, Tusindfryd og et par stykker fra den skønne give away, som jeg vandt hos Line, Xo Ein Ding.

Didde-Louise og jeg har forresten også gang i en byttehandel med noget af hendes dejlige byttestof for en dukkelift med tilhørende sengetøj, men det skal jeg nok fortælle mere om, når vi har byttet ;-)



4 kommentarer:

  1. Hvor er du sød :-). Tak for det dejlige indlæg! Og din nederdel ser skøn ud. Jeg lavede også min den første med rib, men det vil damen her hjemme ikke have mere. Så nu kører jeg bare med elastik :-).
    God dag :-).

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige over - man skal jo give ros til dem, der fortjener det, og det gør du ;-)

      Hvor sjovt, at Nanna ikke kan lide rib - her er Helena godt tilfreds med den løsning, der sidder godt på hendes smalle liv - men til gengæld er der så MANGE holdninger til farver og snit, så sommetider er jeg glad for, at jeg kun fik en pige :-D

      Slet
  2. Svar
    1. 1000 tak, Tina - det synes Helena og jeg også :o)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...