fredag den 25. maj 2012

Nye stoffer og barndomsminder

Jeg har købt et par mindre stykker retro børnestof af Mette, byPehrson, som har mange andre fine retrostoffer til salg i hendes stofshop lige i øjeblikket, så kig forbi, hvis du mangler lidt til samlingen ;-)

Jeg er specielt vild med Graziela englene, som nok kommer til at indgå i nye adventssokker til drengene a la Helenas adventssok, som jeg syede til hende sidste jul, men der er heldigvis god tid, for julen er jo ikke liiiige om hjørnet.

De små tog er perfekte til pixibogsetuier a la Mias, men ungerne mangler ikke nogle lige nu, så derfor får stoffet lov at ligge lidt endnu - måske kommer der andre projekter til, som det i stedet bliver brugt til - hvem ved?

Det sidste stof er faktisk et babydynebetræk fra min søsters og min barndom, som min mor har fundet i sine gemmer. - Sjovt at tænke på, at Filip nu kan sove i det samme sengetøj, som jeg har gjort - og egentlig også ret fantastisk, at stof og tryk stadig er så fint efter så mange år (jeg er født i 1976)!

I morgen smutter ungerne og jeg en tur i sommerhuset til mine forældre sammen med min storesøster, hvor vi bliver til mandag. Manden bliver dog hjemme, for søndag skal han til Græsted Veterantræf, hvor han og Aslan skal repræsentere Broholmer-racen, så der er dømt hygge for alle parter :-)

God pinse til dig og dine kære :-)





2 kommentarer:

  1. Det lyder som en dejlig weekend :-). God tur i sommerhus.
    Forresten er det en flot hund. Stor og flot! Jeg drømmer også om en hund, men måske en lidt mindre slags. En irsk setter måske. De er så søde!

    SvarSlet
  2. der er ikke noget som nyt til samlingen, jeg er imponeret over at du allerede har fundet afsæt til det :)

    fedt at kunne putte sit barn i det selv samme sengetøj man selv har sovet i som barn, det ville jeg have elsket.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...