mandag den 28. maj 2012

Pinsen i billeder

Mine pinsedage er blevet brugt i mine forældres sommerhus på Sjællands Odde sammen med mine forældre, min søster og ungerne. Manden valgte alligevel at komme med i sommerhuset både lørdag og søndag aften, da han og Aslan var færdige med at repræsentere Broholmer-racen til Græsted Veterantræf, så der var dømt familiehygge ;-)

Vi har været en tur på Odden Havn sammen med ungerne, på Gniben (den aller yderste spids af Sjælland) og så selvfølgelig ved vandet (Sejerøbugten), som sommerhuset ligger ganske tæt ved.

Jeg lader billederne tale for sig selv:

Odden Røgeri, tegnet af Arne Jacobsen, kan skimtes i baggrunden 
David ønskede sig den store båd ;-)


Hummere og taskekrabber i fiskebutikken



Helena sopper og laver sandkunst
KÆMPE is (med 3 kugler!) og bilkørsel hos Olgas Butik v. Gniben
Aftentur på Gniben med min søster og far
Sten, der markerer Kattegatsvømmere anno 2010

6 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle dejlige billeder. Det ser virkelig ud til at I har haft det skønt!!!

    Kh. Betine

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Betine - og det har vi nemlig også! Det har været ren og skær afslapning og hygge, som man kan leve længe på, nu hvor hverdagen igen kalder :-)

      Slet
  2. Det var super hyggeligt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det nemlig :-) Jeg kunne nu godt have brugt noget af det gode vejr idag, da jeg var på naturvejledertur med Helenas børnehave, for der kom da godt nok nogle gode byger her, og det var også ret koldt for mange af ungerne, som ikke lige havde fået tøj på til, at temperaturen var dalet 10 grader!

      Slet
  3. Det ser ud til have været en dejlig Pinse - og hvor har du nogle søde børn!! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det også - og jeg savner det gode vejr, men mon ikke, at det snart bliver bedre?

      Jeg er også ret vild med mine tre små guldklumper - og tak, fordi du også synes, at de er søde :-) Selvom de ser søde ud på billederne, så kan jeg nu godt afsløre for dig, at der også er liv og glade dage med en på 5, 3 og 1 år i huset!

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...