mandag den 7. maj 2012

TAK, Didde-Louise!

Måske kan du huske, at jeg i dette indlæg nævnte, at jeg havde gang i en byttehandel med Didde-Louise, Vaga Vong?

Byttehandlen startede ved, at jeg forelskede mig i et stykke stof på Didde-Louises side med byttestoffer - det lysegule med den skønne abe, ko, elefant, and og kat, som Småfolk har brugt på nogle af deres designs. 

Da Didde-Louise ikke sælger sit stof men kun bytter, mailede jeg nogle billeder af mulige byttestoffer til hende, hvor jeg også linkede til mit indlæg med Helenas dukkelift. Den blev Didde-Louise så forelsket i, at hun foreslog, at jeg, mod at sy sådan en til hendes datter, Nanna, kunne få stoffet med dyrene+nogle andre skønne børnestoffer - og så slog jeg til :-) 

I sidste uge sendte jeg så en dukkelift med tilhørende sengetøj og lidt til Nannas storebror, Jonathan, afsted til Didde-Louise, og heldigvis faldt det i god jord ;-)

Nu er min halvdel af byttehandlen kommet frem - og nøøøøj, hvor var der mange lækkerier i den pakke!

Jeg er helt overvældet over, så gavmild Didde-Louise har været, så 1000, 1000, 1000 tak - jeg er glad for det hele :-) Nu glæder jeg mig bare så meget til Nannas fødselsdag d. 16/5, hvor hun får liften med tilhørende sengetøj, for så hører jeg jo, om hun også er tilfreds ;-)

En KÆMPE stak og et dejligt kort :-)
Juniordynebetrækket, som startede det hele - det er bare så fint!
Pudebetræk (junior)/Stk. retrostof/Pudebetræk (baby)
Tre pudebetræk (baby)
Pudebetræk (baby)/KÆMPE pudebetræk/Babydynebetræk

12 kommentarer:

  1. Hvor er det dejligt, at vi begge to er glade for handlen :-).

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det må vi gøre en anden gang ;-)

      Knus

      Slet
  2. Hej Laila
    Det gule med katte, elefanter og aber har jeg også haft et indlæg om, jeg byttede mig også til et helt juniorbetræk af min veninde, som havde haft det som barn, desværre byttede/solgte jeg det meste og den sidste rest gemmes til noget helt særligt (ved bare ikke hvad endnu) jeg har det også med orange baggrund:)
    Heldige dig.

    KH Mia

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg følte mig også så heldig, da handlen med Didde-Louise kom i stand, for det er bare så fint det motiv, og jeg kan godt forstå, at du gemmer din sidste rest til noget særligt ;-) Jeg har derfor heller ingen planer om at bytte/sælge det, men vil bare nyde det herhjemme, for det skal man med særlige skatte - men sådan noget skal man vist være ægte retrostof-elsker for at forstå :-D

      Slet
  3. Sikke en skøn skøn byttehandel...

    For jer begge lyder det til...

    Dine dukkelifte er også bare SÅ skønne!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er bare så skønt, at vi begge to er blevet så glade for vores del af byttehandlen, og jeg går hver dag og "klapper" lidt på bunken af lækkerier fra Didde-Louise og overvejer, hvilke fine ting, jeg skal sy af det :-)

      Og tak for rosen for min dukkelift - sådan en må du da sy til din datter, når hun bliver lidt større, så er din symaskine måske også kommet ud af skammekrogen til den tid ;-D

      Slet
  4. Hej Laila. Vil bare sige tak for din "opskrift" på HAMA fugle. Ud over jeg har lavet dem, er jeg også blevet klogere på navnene på fuglene :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt at høre, at du kunne bruge den - og samtidig har lært lidt om fugle, så har jeg jo opnået, hvad jeg gerne ville med dem ;-)

      Slet
  5. Øøøøj - sikke en masse dejlige skatte :)

    Blogland er altså bare herligt!

    KH!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ik' - og jeg er så glad for, at jeg tog springet og begyndte at blogge, for der er så mange søde og dygtige mennesker, som er til stor inspiration for mig :-)

      Slet
  6. Tillykke med en skøn skøn handel - der er ikke noget bedre end gode bytte handler :)

    og forresten - nu du ligger inde med mønster på både lift og sovepose til dukker - så har du ikke tilfældigvis et godt mønster til en pusletaske, eller evt ved hvor jeg kan skaffe et? Luna er blevet så vild med sin gave at jeg må i gang med en pusletaske til den lille ny "baby" og "mor" :)

    Kh Karina

    SvarSlet
    Svar
    1. Det bedste ved byttehandler er at vente spændt på posten og på den andens reaktion, og det får man jo altså ikke ved at købe noget ;-)

      Jeg tror ikke, at jeg har et mønster til en pusletaske, men kigger lige i gemmerne, og så skal jeg nok melde tilbage, hvis jeg har et, så den lille dukkemor kan have ordentlig udstyr til sin baby :-)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...