onsdag den 6. juni 2012

Cirkus, prikker og ♥

Som jeg skrev i mit forrige indlæg, så fik jeg lidt tid ved symaskinen i weekenden, og Ta-Da - her er en cirkus-pude!

Puden er syet af stof fra Marianne, Mine Sy-sler, orange bomuld med hvide prikker fra Stof 2000 og brune Graziela hjerter købt hos Malika og Rosa.

Mønsteret er det samme som de andre puder, jeg har syet til ungerne, og har lynlås i bunden, som jeg har lært at sy i ved at bruge Kirkesjov DIY.

Det er meningen, at puden skal være til Filip, når han en gang skal have en større seng og sit eget værelse, så indtil videre pynter den bare på krea-værelset, for han er jo knapt 1 år og sover stadig i sin tremmeseng ;-)


6 kommentarer:

  1. hvor er den fed din pude, og hvor er du sej at kaste dig over lynlåse, de skræmmer stadig mig en smule :)

    SvarSlet
  2. Øj, sådan en gad Sigurd også godt have i sin seng - hvor er den bare lækker!

    SvarSlet
  3. Fed fed pude :-) glæder mig til at se mange flere!

    Kram

    SvarSlet
  4. Hvor er den blevet fin, den bliver han glad for, er jeg sikker på.
    KH Mia

    SvarSlet
  5. 1000 tak, for jeres søde kommentarer - den er også blevet en af mine favoritter ud af alle de mange børnepuder, jeg snart har syet til mine unger :-)

    SvarSlet
  6. Den er rigtig sød!!
    Jeg kan specielt godt lide de små fugle i printet. Og de kommer jo rigtigt til deres ret på din pude!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...