onsdag den 27. juni 2012

Efterlysning af "drenge-tapet"

Håber, at der er nogle af jer, mine søde læsere, som kan hjælpe mig:

Jeg efterlyser små rester af "drenge-tapet", som jeg skal bruge til at lave en minikommode a la Helenas til min den mellemste, David.

Jeg har i forvejen er stykke af den orange variant af det med jungledyrene, men kunne rigtig godt tænke mig at supplere det med disse tapeter, som jeg bl.a. har set hos Mirjam, Æbleblomst, hvor jeg også har lånt billederne fra.

Jeg har brug for to små stykker på ca. 20x20 cm, og jeg bytter gerne med nogle af mine andre retro tapeter, som du kan se her og her. Har du andre "drenge-tapeter", vil jeg også gerne se dem og bytter evt. gerne ;-)

Billeder har jeg lånt hos Æbleblomst - håber, at det er ok ;-)

3 kommentarer:

  1. Hej Laila
    Jeg tror jeg har små stykker af de to du viser, hvis du kan vente to uger, vi tager nemlig på ferie i morgen?
    Kh Mia

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan sagtens vente, for jeg regner med, at det skal være en julegave til David ;-)

      God ferie - er det samtidig en indvielse af den fine campingvogn?

      KH
      Laila

      Slet
    2. Hej Laila
      Ja det var indvielse og vi har haft en skøn tur. Mangler du stadig drengetapet? Send mig en mail med din adresse, så sender jeg noget til dig...
      KH Mia

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...