mandag den 25. juni 2012

Filip 1 år ♥

Så kom dagen, hvor mindstemanden blev 1 år :-)

I morges stod jeg (som altid) op kl. 5, men idag startede jeg dagen med at bage boller, for dejen stod i køleskabet fra igår aftes lige klar til brug. Filip skulle jo selvfølgelig ikke snydes, bare fordi han er nr. 3, og mor/far møder tidligt på arbejdet, så han havde hjemmebagte boller, Bedstes jordbær/rabarber marmelade og smør med til vennerne i vuggestuen, da ungerne blev afleveret omkring 6.40 i morges ;-)

Hjemvendt fra børnehave, vuggestue og arbejde blev der pakket gaver op med kyndig hjælp fra hans to store søskende, og nu leger han med sine nye gaver; to bøger og hans soveand :-)

Man glemmer hurtigt, hvor små, de har været, og de bliver altså alt for hurtigt store på nogle punkter, men på andre punkter er det nu skønt, at de bliver mere selvstændige og kan mere selv rent fysisk...Filip er jo min lille mand og den sidste i flokken, og han er højt elsket af os alle også sine store søskende, som elsker at få ham til at grine og lege med ham ♥

Filip er koncentreret om at pakke ud...

Nøj - en Lille Fant-bog til mig!!!!

Hvad mon der er her - det er i hvert fald sjovt at gemme sig i papiret ;-)



14 kommentarer:

  1. Hjertelig tillykke med ham <3 Dejlige billeder!

    SvarSlet
  2. stort tillykke med ham, det første år er bare så stort.

    jeg har også en phillip (filip) han er bare lige blevet 16 år, men han er nu stadig mors lille dreng :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, og det går bare så hurtigt!

      Hvor er det sjovt, at du også har en Phillip - vi valgte den danske stavemåde, da vi begge elsker Bjarne Reuters bog "Shamran", hvor helten netop hedder Filip ;-)

      Slet
  3. Stort tillykke med mindstemanden.

    SvarSlet
  4. Og så se da lige at få rettet alderen på dine børn i profilen !!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, søde Pernille - og så er profilen også opdateret ;-P

      Slet
  5. Stort tillykke med din lille søn, eller store søn, tiden går jo hurtigt, når man har små børn. Rigtig fin blog du har. Har lige tilmeldt dig på min blogroll og som fast læser. Måske du har lyst til at s min blog og evt. tilføje dig til min blogroll og blive fast læser?

    Mvh Helena, ja du læste rigtig, sammen navn som din datter:-)
    madebyme-helena.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, skal du have, Helena - så må jeg hellere smutte forbi din blog, og se hvad min datters navnesøster blogger om ;-) Og velkommen til min blog - det altid sjovt, at se nye ansigter :-)

      Slet
    2. Tak det ville jeg sætte stor pris på, har du lyst til at tilføje mig på din blogroll, det behøver du selvfølgelig ikke, hvis ikke det har interesse:-)

      Slet
  6. Sikke en skøn lille søn du har dig. Han er da bare for kær :-). Og tillykke med ham!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, søde Didde-Louise - jeg er også ret vild med min mindstemand selvom han er mistænkeligt rødhåret, hvilket passer fantastisk til hans blide temperament HOST HOST!

      Slet
  7. TILLYKKE med mindstemanden - vidunderlige billeder :) Så vildt som tiden bare flyver, synes jo lige han var et lille myr, da jeg var hjemme hos dig sammen med Rikke :)

    Tak for din søde besked på bloggen min i dag ;)

    Kh Karina

    SvarSlet
  8. Tak, søde - og ja det er lidt vildt, så hurtigt tiden er gået - synes nærmest lige, at han var blevet født ;-)

    Og velbekomme; det er jo altid en trøst at vide, at man ikke er alene om at have problemer - og jeg tager virkelig hatten af for dig, fordi du har valgt at være så åben om din depression.

    Knus

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...