fredag den 15. juni 2012

Mere shopping...

Udover mine mange nye tapeter er der også kommet en mængde nye retrostoffer ind af døren i form af 14 pudebetræk, et juniorbetræk og et stofstykke ;-)

Denne gang har jeg handlet hos Edith, der står bag hjemmesiden detdumanglernu.dk.

Edith har mange fine ting til yderst rimelige priser - så kig endelig forbi, for det kunne jo være, at du også manglede noget :-)

Jeg regner med, at en del af de nye grønne betræk skal bruges til et sengetæppe til min mindstemand, Filip, for den ene væg på hans kommende værelse er nemlig grøn, så det kunne være ret fint, tror jeg. Mon ikke, at der også kunne blive til et par nye sommernederdele eller en kjole til Helena af de "tøsefarvede" betræk - det tror jeg ;-)

Nu mangler jeg så bare lige tiden til at få klippet og syet lidt...men det kommer jo lige pludselig, ik?





3 kommentarer:

  1. Fin hjemmeside - med gode priser. Den kendte jeg ikke, så tak for tippet :-)

    SvarSlet
  2. fine sager du har fået købt dig, det er så fedt at kunne shoppe igennem :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...