onsdag den 13. juni 2012

Tapet i lange baner!

Lige i øjeblikket er der travlt på arbejdet og på hjemmefronten, så det er ikke meget kreativt, jeg når at lave...Til gengæld har jeg fundet tid til lidt shopping på nettet - og det er jo altid rart :-)

Jeg har købt 1,3 kg retrotapet - ja, du læste rigtigt! Jeg faldt over en annonce på Den Blå Avis, hvor Anita (som mange nok kender fra Trendsales) havde 16 forsk. stykker tapet til salg i størrelser fra 40 cm til 2 meter, og den kunne jeg altså ikke undvære.

Jeg synes, at det er rigtig sjovt med de mange forsk. typer, farver og designs - nogle havde jeg nok aldrig købt, hvis de ikke havde været i en samlet pakke - men der er ingen, som jeg ikke kan lide, da de er fine på hver deres måde og til hver deres projekter ;-)

Jeg havde lidt børnetapeter i forvejen, men nu er min samling mangedoblet - faktisk så meget, at der næsten ikke er plads til dem i den fine "nye" kurv, som jeg har fundet hos Røde Kors til 25 kr - så jeg må vist til at finde på nogle gode tapetprojekter!

Måske skulle jeg lave en minikommode a la Helenas til David, som bliver 3 år d. 1/7? Med det skønne jungletapet på en af skufferne, så kan det da kun blive et hit, og jeg er sikker på, at han også ville elske at komme ting og sager ned i dem :-)

En tapetbeklædt chips- eller rosindåse til mit bord på arbejdet var selvfølgelig også en mulighed, for det kunne være fint med lidt retro i det keeeeedelige kontormiljø...hmm, tænke, tænke, tænke...

Har du nogle gode idéer til tapetprojekter?






6 kommentarer:

  1. Sikke et godt køb, det er nogle rigtigt skønne tapeter! Glæder mig til at se hvilke projekter du finder på, for nogle må der da klart til :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også rigtig glad for dem :-)

      Jeg har fået lavet en dåse til mine kuglepenne mv. på arbejdet, så lidt er de allerede blevet brugt på...men der er helt klart basis for at finde på MANGE projekter endnu, for der er jo rigtig mange at vælge imellem!

      Slet
  2. Hvor skønt at få fingrene i sådan en stak. Det er nemlig altid godt at have det, hvis nu man får lyst (og tid ;)) til at lave et eller andet. Jeg har også et skab stående, som snart skal have en omgang med maling og tapet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ik? Det er altid godt at have lidt på lager, hvis man nu får lyst til at lave noget og skidt slet ikke at have noget, så derfor samler jeg på lidt af hvert :-D

      Slet
  3. Åh hvor er der mange skønne! Jeg skal snart i gang med at tapetsere et nøgleskab, jeg har købt hos genbrugen - jeg skal ikke bruge det til nøgler, men vil bruge det til smykker. Hvad kunne det ellers bruges til? Dåser, æsker, tidsskriftkassetter, diverse små møbler, indrammet som kunst - et anderledes indslag på en billedvæk. Du kan klippe fugle eller andre figurer af dem og hænge op.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 Tak, for de mange gode idéer - der er helt klart nogle af dem, som jeg skal prøve, når jeg får tid ;-)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...