søndag den 15. juli 2012

Bambi-skuffer

Lige siden jeg modtog min tapetpakke, så har jeg gået og funderet over, hvad jeg skulle bruge alt det skønne retro tapet til...

Inspireret af de fine dyr af Masking Tape, som Mette, Kirkesjov, fornylig viste frem på sin blog, fandt jeg på at lave små bambier i tapet og klistre dem fast med limstift på Helenas skuffesektion i hendes Expedit reol fra Ikea. Jeg behøver vel ikke sige, at prinsessen synes svært godt om sine små tapet bambier 

Skabelonen til Bambi har jeg fundet ved at søge på animal templates på Google (billeder), hvor jeg fandt denne royalty free Animal Silhoutte Vector Pack. Jeg har derefter beskåret billedet, så hjorten kun var med, og derpå forstørret den til 250% - tegnet den af - klippet skabelon i pap - tegnet på det valgte tapet - klippet ud - og vupti et stk. færdig tapet Bambi :-)

Håber, at du kan bruge idéen ;-)








7 kommentarer:

  1. De er så fine, kan godt forstå hun blev glad for dem:)
    Kh Mia

    SvarSlet
  2. De er rigtig fine - super god idé.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  3. Super ide, hvor er de fine:-)

    SvarSlet
  4. hvor er de søde og de pynter jo godt på reolen :)

    SvarSlet
  5. 1000 tak for alle jeres søde kommentarer om tapet-Bambierne - de holder endnu, så limstiften må siges at have bestået testen ;-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...