søndag den 1. juli 2012

David 3 år ♥

Lige i øjeblikket fejrer vi mange fødselsdage i min familie; Filip er jo lige blevet 1 år, min farmor blev 90 år i fredags, David blev 3 år idag, og jeg fylder selv 36 år i næste weekend, så denne weekend har stået i fødselsdagenes tegn ;-)

David fik mange gode gaver, bl.a. forsk. Schleich dyr og tilhørende jeep og traktor, hængebroer til Brio togbane, traktorpuslespil, røreskål og træpizza til legekøkkenet, høreværn/handsker/beskyttelsesbriller, sherifvest - og stjerne og så en STOR skyder. Det er vel unødvendigt at sige, at mellemstemanden er vildt glad for det hele - meeeen skyderen er helt klart et stort hit, da farmand går til lerdueskydning og har en rigtig skyder i sit våbenskab ;-) Så nu kan David komme med far på skydebane, for han har også en skyder, der kan larme rigtig meget og lyse!

Mellemstemanden fik også en fin ræv, som Mia, Meyland Design, har syet, men den må i se/høre mere om senere, for den er simpelthen så fin, at den fortjener sit helt eget indlæg.

Til sidst er her et par billeder af min farmor - ungernes "Loller" (=Olde) - som er en frisk dame på 90 år :-) Kroppen er desværre begyndt at svigte meget de seneste par år, men pæren fejler absolut intet, så hun var da frisk på at tale politik i fredags, hvor hun selv nævnte den interne splid i SF - tror sgu, at hun er mere inde i det, end jeg er ;-)

Nu glæder jeg mig til at få overstået fødselsdagsfest i næste weekend også, hvor svigerfamilien kommer på besøg, for nu er jeg ærlig talt ved at have fået nok af boller og lagkage for det næste stykke tid...

David og Bedste (mormor) ♥
- Så bliver der pustet lys ud!

David pakker MANGE gaver op...den bedste var skyderen ;-)


Sådan ser Filip ud, når der pakkes gaver op :-D

David hjælper "Loller" (=Olde) med at pakke ud/Oldemor og Anton

4 kommentarer:

  1. tillykke med davids 3 år, det er en dejlig alder.

    og lige et ekstra tillykke med alle de andre fødselsdage også, vi er også hårdt ramt af fødselsdage i juni og juli :)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak Lotte - og selv tillykke (så jo lige, at din Nadja også lige er blevet 3 år :-))

      Slet
  2. Stort tillykke - til Jer alle :o)
    Dejligt at kunne fejre fødselsdage med lidt solskin

    SvarSlet
  3. 1000 tak, Pernille - og ja, det er bare skønt med solskin :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...