tirsdag den 24. juli 2012

En lille byttehandel

Jeg har været så heldig at bytte mig til lidt drengetapet hos Mia, Made by Mia Hansen.

Jeg efterlyste jo for et stykke tid siden drengetapet til et lille tapetprojekt til min den mellemste, David, og den efterlysning reagerede Mia på. Jeg har derfor hjulpet hende med mønsteret på nogle broderier, og så har hun til gengæld været så sød at gå på jagt i sine gemmer og har fundet både lidt smølfe- og Fraggle-tapet rester til mig - og ovenikøbet kommet et fint stykke retrostof i som en ekstra overraskelse :-)

Jeg er så småt gået i gang med at bruge noget af Mias tapet til en sætterkasse, men det kreative står lidt stille i øjeblikket med tre børn hjemme på ferie...PUHA det holder altså hårdt at aktivere dem og sørge for, at de ikke slås alt for meget, for når man er vant til at lege med sine venner og skifte mellem mange aktiviteter i løbet af dagen i børnehaven, ja så kan jeg altså ikke rigtig følge med...Filip er her, der og alle vegne, så meget af tiden går simpelthen med at holde øje med ham og sørge for, at han ikke får for mange skrammer, for den lille mand er altså totalt frygtløs!

Turen går derfor nok snart et par dage i mine forældres sommerhus igen, så vi kan nyde det gode vejr - hvem ved måske bade lidt i Sejerøbugten - men helt sikkert bare hygge os og sætte pris på, at jeg har to gode forældre og en storesøster, der elsker vores tre unger og gerne vil lege med dem og give dem nogle gode dage ;-)

4 kommentarer:

  1. Ej hvor er det lækkert! Er især pjattet med fragglerne.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. Er godt nok også helt tosset med det tapet med fragglerne :-) dejlig lige at høre fra dig! Savner jo min dejlige kollega/veninde.
    Krammer din vej og del dem lige med ungerne :-)

    SvarSlet
  3. Fint tapet! For sådan nogle 76'ere som os er fragglerne jo fyldt med barndomsnostalgi. :)

    Det kan godt være svært at holde ferie! Min ældste, der snart bliver 6, trænger også rigtig meget til, at der skal ske noget, så det er dejligt, at vejret nu giver mulighed for, at vi kan komme en masse ud.

    SvarSlet
  4. Ha ha - vi er vist næsten jævnaldrende os tre, da vi alle kan huske og elsker Fragglerne :-D

    Gad vide, hvornår de sender den serie igen - måske skal vi udøve lidt gruppepres ;-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...