søndag den 8. juli 2012

HURRA - for mig!

Så nåede vi til den sidste fødselsdag i rækken - nemlig min - for d. 7/7 blev jeg 36 år :-)

Som det så ofte sker, så skal der ikke så meget til at ændre på planerne, når man har små børn, for fredag måtte jeg en tur til lægen med David og Filip, der har fået en gang falsk strubehoste, og for at det ikke skal være løgn, så har Filip også fået dobbeltsidig mellemørebetændelse :-(

Energien til at holde noget særligt i anledning af min fødselsdag har derfor slet ikke været der, og derfor var det også ekstra hyggeligt, at mine forældre og min søster kom forbi lørdag eftermiddag med lækker kage og inviterede os ud på Jensens Bøfhus i Holbæk om aftenen...Maden blev indtaget udendørs på deres store terrasse, som nærmest hænger som et skibsdæk ud i Holbæk Fjord, så hverken udsigten eller selskabet kunne jeg klage over ;-)

I dag har svigerfamilien så været forbi til lagkage og aftensmad, og både drengene og jeg blev fejret igen, da de ikke var med til fødselsdagen i sidste weekend, hvor vi fejrede Filip 1 år og David 3 år.

Jeg har ikke fået mange gaver, men til gengæld er jeg virkelig glad for dem, jeg har fået - men specielt tegningerne fra ungerne og mit "gavekort" fra min søster=at vi sammen skal ud og blive forkælet og det lige, hvor jeg har lyst til - er jeg super glad for. Mit fine Bjørn Wiinblad fad/platte med Nymølle-design, de skønne the'er fra LØV og Kusmi, mørkelilla Hunter gummistøvler og sidst men ikke mindst de fine håndlavede træfugle, som symboliserer mine tre "ugleunger", er jeg nu også rigtig glad for ;-)

Stoffet bagved kom på min fødselsdag, men det har jeg købt hos Pernille, Mor med meget mere 






















19 kommentarer:

  1. Jeg synes det er nogle rigtig flotte og dejlige gaver du har fået. Hos os bruger vi ikke store gaver og for mig betyder det absolut ingenting om det er en stor eller lille ting, selvom jeg elsker gaver. Jeg bliver glad for de gaver, der er tanke bag. God fornøjelse med forkælelse.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikke - og jeg kan kun tilslutte mig din holdning - og netop derfor er det ofte svært for mig at finde på noget at ønske mig, når jeg bliver spurgt, for i bund og grund bliver jeg lige så glad for en pakke broderistof til 5,- (ups det glemte jeg på collagen!) som et par gummistøvler til 600,-!

      Og tak, for lykønskningen også ;-)

      Slet
  2. Tillykke med fødselsdagen :-)

    SvarSlet
  3. Det er altså bare de fedeste gummistøvler - mørkelilla... du kommer altså forbi en dag, så jeg kan se dem in live...
    Og gaverne behøver såment ikke at være dyre eller fine. Vi læser indimellem Morten Skildpadde som godnathistorie. Og i en af dem skal Morten finde på en fødselsdagsgave til sin mor, og spørger derfor sine venner om hjælp til at finde en god gave. Og et af forslagene er tegninger med K&K! K&K er i denne forbindelse kys og kram - så det beste man kan give sin mor er en tegning + K&K.
    Og når vi så får sådan en gave, så bliver man blød om hjertet.

    Håber poderne snart bliver friske - og TILLYKKE.
    Knus Kort-Persillen

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skal nok flashe mine nye gummistøvler for dig en dag, men indtil videre holder jeg hårdnakket på, at det altså er SOMMER=sandalvejr!

      Jeg elsker Morten Skildpadde - vi har en med tordenvejr - og selvom det er en børnebog, har historierne den fineste morale, som selv os voksne har godt af at tage til os...

      Knus

      Slet
  4. Tillykke med fødselsdagen! Lyder som en skøn dag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak - og det var også en god dag, selvom jeg nu gerne havde undværet at have to syge drenge ;-)

      Slet
  5. Tillykke med dagen Lyder til, at det har været en dejlig dag, og ikke mindst en dejlig lørdag aften. Det er nu altid hyggeligt at komme på Jensens:-)
    Dejlige gaver, oftest behøver der jo heller ikke være mange, det er jo de små ting i livet der tæller, ligesom dine børns tegninger.

    Mvh Helena

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det nemlig - specielt, når man kan spise udenfor med lyden af skvulpende bølger og nyde udsigten over fjorden, som vi kan på Jensens i Holbæk ;-)

      Det er de små ting, som bliver de store ting, og som jeg i hvert fald har lært, efter jeg har fået børn, hvor jeg ofte tager mig selv i at glæde mig over tossede småting, som ungerne siger/gør, men sådan er det nok at være mor :-D

      Slet
  6. Forsinket tillykke søde Laila!
    Dejlige gaver :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, søde Rikke - håber, at du snart får din gave=lillesøster :-)

      Slet
  7. Også forsinket tillykke fra mig :)

    SvarSlet
  8. Faldt lig eover din blog. Og vil lige ønske dig tillykke med fødselsdagen. Husk at nyde din the - det smager fantastisk :)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak Henny - og du kan tro, at jeg allerede nyder min the, for nu er der jo så mange forskellige at vælge mellem :-)

      Slet
  9. Stort tillykke! Det lyder som om det har været en rigtig dejlig dag:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, for din hilsen Lone - og ja, det var en dejlig dag :o)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...