fredag den 13. juli 2012

Broderi og udsalgstip!

Jeg går på ferie på mandag og tre uger frem, så jeg har smugstartet et lille broderiprojekt op, som jeg kan sidde og hygge mig med både herhjemme, og hvis vi tager et smut i sommerhuset: en Lis Paludan løve og unger :-) Har endnu ingen anelse om, hvad jeg skal bruge broderiet til, men jeg hygger mig!

Jeg holder virkelig meget af Lis Paludans fine og alsidige håndarbejde og af hendes streg, for den er så genkendelig, når man først ved, hvad man skal kigge efter. Jeg har jo allerede syet et eksemplar af hendes fine soveand, og nu er har jeg lige bestilt to nye håndarbejdsbøger af Lis Paludan hos Skæppeskønt, hvor jeg også har købt mit gule John Blund stof.

Det er bøgerne "Hækling" og "Eva's broderibog", som jeg har kastet min kærlighed på, og jeg glæder mig SÅ meget til at modtage dem, for jeg er sikker på, at der er mange andre fine Paludan kreationer, som jeg bare må lave 

Og så det lovede udsalgstip:

Skæppeskønt holder udsalg frem til søndag d. 15/7 kl. 24, og giver derfor 20% rabat (dog ikke på portoen), hvis man er ven med Skæppeskønt på Facebook - det er jeg, så jeg sparede lige, hvad der svarer til portoen på de to bøger :-)



9 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak, Barbara - jeg kunne heller ikke stå for dem, da jeg faldt over mønsteret :-)

      Slet
  2. Dejlige løver, glæder mig til at se det færdige projekt :-)
    Og ja, der er mange dejlige ting hos Skæppeskønt for os med hang til retro ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg broderer også på livet løs, for Helena mener helt klart, at jeg skal sy hele billedet og ikke kun nøjes med et par af løverne!

      Og ja, der er mange skønne ting hos Skæppeskønt :-)

      Slet
  3. Det bliver simpelthen fantastisk :-)

    SvarSlet
  4. Søde løver. Tænkte på, om du har set de broderier som jeg har lavet? Jeg har nemlig også lavet en del med løver og tiger på.
    Du kan se dem på min blog under Etiketter "Broderie by me"

    Mvh Helena

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak, Helena - og nej jeg havde ikke set dine broderier, men måtte fluks ind og lure ;-) Selvom jeg primært kan lide den mere naive broderistil med et tvist af retro, så er jeg virkelig fuld af beundring over det fine håndværk og de mange timers arbejde, der ligger i dine smukke broderier.

      Slet
  5. Ja jeg har stort set haft et broderi i hånden siden 3. klasse, så der er blevet lavet en del. Så du forresten mine Give Aways?

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...