fredag den 6. juli 2012

Pakker fra søde læsere ♥

I dag har jeg fået hele to pakker fra mine søde læsere:

Helle Malene skrev til mig, da hun havde læst, at jeg efterlyste noget "drengetapet", for hun lå inde med den grønne version af jungledyrene. Vi lavede derfor en rask byttehandel, så hun fik et stykke af mit det hvide retrotapet med grønne, gule og orange æbler på - og så havde hun ovenikøbet været så sød at sende et par ekstra stykker tapet med, så 1000 tak, for det; det var bare så sødt af dig :-)

Lotte havde straks tænkt på mig, du hun var faldet over et par små naturbøger i en genbrugsforretning, og dem ville hun bare forære mig! Jamen, det siger man da ikke nej til, så nu kan vi læse om Rødkælkens Have og Egernskoven :-)

Det er da bare skønt, når vildtfremmede mennesker sådan tænker på en, og det er netop noget af det fineste ved at være en del af Blogland, for her findes virkelig mange søde og kreative mennesker, som ikke er blege for at hjælpe andre.


4 kommentarer:

  1. Og du er da bestemt en af dem :-). God weekend!

    SvarSlet
  2. Dejligt at se, at bøgerne er kommet godt frem til dig. Jeg håber, du og dine børn får glæde af dem.
    Kh Lotte

    SvarSlet
    Svar
    1. De er bare så fine, Lotte, og jeg glæder mig til at læse i dem!

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...