onsdag den 11. juli 2012

Pude med elefant, katte & abe

I weekenden fik jeg lidt tid ved symaskinen, mens "patienterne" sov, og det kom der denne skønne pude ud af til mindstemanden, Filip :-)

Puden er syet ud af et af mine absolutte favoritter ud af alle de retrobørnestoffer, jeg snart af fået samlet mig, denne gang købt hos Tove, Mosekonens puslerier. Jeg elsker dyrenes farver og detaljer, og kombinationen af blomster og dyr er også skøn, og kan efter min mening sagtens bruges både til piger og drenge. Bagsiden er af store hvide hjerter på grøn bund, købt hos Mette, byPehrson, som passer perfekt til blomsternes grønne farve.

Mønsteret er det samme som de andre puder, jeg har syet til ungerne, og den lukkes som vanligt med lynlås i bunden.

Dyrepuden får selskab af cirkuspuden, som du kan se her, og så har jeg også en stor pude (40x60 cm) i tankerne, som de skal "bo" ved siden af...jeg har allerede valgt stoffet, så det bliver måske næste projekt ;-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...