tirsdag den 31. juli 2012

- Så er det give away tid!

Synes, at det må være på sin plads at fejre, at dette indlæg er nr. 200, siden jeg begyndte at blogge og skrev mit første indlæg!

Fra den spæde start i september 2011 og frem til nu har hele 127 søde læsere valgt at følge med i min gøren og laden - og I skal vide, at jeg sætter stor pris på hver af en af jer og synes, at det er så skønt at læse jeres kommentarer :-)

Jeg har derfor haft travlt både med saks, tapet og symaskine og trækker ikke 1 men hele 3 heldige vindere på bloggens fødselsdag d. 16/9. Du kan frit vælge mellem en gave til pigen, en til kvinden og en til drengen :






























Deltagelse forudsætter, at du er offentligt registreret læser af Krea-Uglen via Google Friend Connect. 
Du kan tilmelde dig via Google elementet i sidebaren eller øverst på siden, hvis du er logget på din Google konto.


1 lod til registrerede læsere

eller

5 lodder til registrerede læsere, som linker til give away'en med billede på egen blog. 
Brug billedet ovenfor.  

Skriv i kommentarfeltet, hvor mange lodder du deltager med - 1 eller 5 
og hvad du gerne vil vinde!

Du kan deltage frem til midnat den 15. september, og vinderne trækkes d. 16/9


HELD OG LYKKE :-)


Herunder kan du se/læse mere om, hvad du kan vinde:

1a. Præmien til pigen: 6 tapetbambier i retrotapet
1b. Præmien til pigen: En uro med tre svampe i retrotapet og neonsnor
2. Præmien til kvinden: Et tørklæde syet i retrostoffer (str. 142x28 cm)
3. Præmien til drengen: Et pudebetræk str. 40x40 cm i Dekoplus og Graziela

52 kommentarer:

  1. Ih sikken et dejligt ikke indlæg. Ikke blot fordi der er skønne gaver på højkant men især pga. dine søde ord.
    Jeg deltager hjertens gerne med 1 lod og kunne rigtig godt tænke mig tørklædet, hvis jeg skulle være så ualmindelig heldig at vinde

    SvarSlet
  2. Jeg er med på 1 lod, og vil meget gerne have 1a

    SvarSlet
  3. Jeg vil gerne være med på 5 lodder :) Alle tingene er skønne, men tørklædet ønsker jeg mig allermest.. og bambierne måtte også gerne bo her.

    SvarSlet
  4. Jeg er selvfølgelig med! Et enkelt lod kan det blive til.

    Jeg er helt skør med bambierne i det fine tapet - men både tørklædet og puden må også bo hér hos mig ;)

    SvarSlet
  5. 5 lodder selvfølgelig :-). Smukke sager!!!

    SvarSlet
  6. Stort tillykke med dine indlæg.... jeg vil gerne være med på 1 lod. ha en dejlig dag

    SvarSlet
  7. 5 lodder til mig, det er fine ting, svært at vælge, men skulle jeg være heldig, må det være pudebetrækket:)

    SvarSlet
  8. Sikke en skøn blog og skøn give away. Jeg vil rigtig gerne deltage så jeg ligger 5 lodder i puljen :o)
    Skulle jeg være den heldige, vil jeg meget gerne vinde tørklædet, det er super skønt :o)
    Dbh Kathrine

    SvarSlet
  9. Skønne præmier. Jeg deltager med 5 lodder og vil gerne vinde puden :-)

    SvarSlet
  10. Jeg deltager med 5 lodder, og jeg ønsker mig mest puden :)

    SvarSlet
  11. Sikke nogle lækre præmier!! Jeg vil meget gerne være med på 5 lodder, og hvis jeg skulle være så heldig at vinde (jeg har endnu aldrig vundet en give away), vil jeg gerne vælge... bum, bum, tænke, tænke...

    Det må altså blive på bekostning af de stakkels børn, for Mor vil gerne selv have tørklædet. :D
    Puden ville nok gøre stor lykke, men drengene har så mange puder, så de overlever uden.

    Hvor er det flot, at du har lavet så mange indlæg på så kort tid!!

    SvarSlet
  12. I would like to play.:)
    Your game is on my blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.:)
    Bernadett
    5 lodder

    SvarSlet
  13. 5 lodder, tak!
    Og super skøn blog - har lige fundet den.
    Jeg er VILD med tørklædet (og svampene!)

    SvarSlet
  14. Fine sager, så vil jeg gerne vinde svampeuroen til min datter clara, den vil hun elske, prøver med 5 lodder, kh og ha en god dag

    SvarSlet
  15. Jeg vil gerne dyste om pudebetrækket med 5 lodder!
    Glæder mig til at følge din blog fremover! :o)

    SvarSlet
  16. Jeg vil også gerne deltage med 5 lodder. Jeg har en svaghed for grøn og min søn elsker brum brummer, så jeg sætter mine lodder på puden. Jeg glæder mig til at følge din blog og håber på at du vil kigge forbi min.
    Kh Line

    SvarSlet
  17. Jeg snupper 1 lod og krydser fingre!

    SvarSlet
  18. Ihh, det er skønne sager. Jeg er med på 5 lodder og vil, hvis heldet tilsmiler mig, gerne vinde en drenge-ting:-)

    SvarSlet
  19. søde gaver, jeg vil gerne deltage med et lod, skulle heldet være efter mig nok engang ønsker jeg en af tingene til en lille pige :)

    SvarSlet
  20. skønne sager!!:-) - jeg er med på 5 lodder!

    SvarSlet
  21. Fine sager du har lavet jeg snupper 5 lodder og krydser finger for det hele :) syntes altså alt vil være fin på æblepigens værelse :) eller skal jeg skrive pige ting :))

    SvarSlet
  22. Åh hvor er det da en fin give away (og blog ikke mindst, som jeg vil glæde mig til at følge fremover). Hvis jeg bliver den heldige ønsker jeg mig præmien til pigen :o)
    Jeg vil gerne deltage med 5 lodder....
    Kh Charlotte.

    SvarSlet
  23. Skønne skønne sager:) Jeg vil gerne være med på 5 lodder:) Og jeg kunne godt tænke mig enten pude eller bambier:D

    Knus

    SvarSlet
  24. Hvor fint altså - jeg er med på et lod, og håber på pigegaven :)

    Kh Karina

    SvarSlet
  25. Jeg er med på 1 lod, og vil meget gerne have 1b.
    Kh, Regina

    SvarSlet
  26. Jeg er helt sikkert med på alle 5 lodder - Hvis jeg skulle være den heldige vinder håber jeg på pigegaven:-)

    SvarSlet
  27. Hejsa.
    Jeg har også fundet forbi din blog, og har meldt mig som fast læser.
    Jeg vil meget gerne deltage med 5 lodder og ønsker mig den flotte, seje pude!

    Kh maj

    SvarSlet
  28. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  29. Skøn skøn give away og endelig en give away til en dreng :) deltager gerne med 1 lod og håber på at vinde puden til min søn :)

    SvarSlet
  30. Sikke en fin blog jeg lige har opdaget - har fluks meldt mig som fast læser og napper 1 lod. Præmie 1b ville falde i god jord hos mig.
    KH Tine
    tine-michael@pc.dk

    SvarSlet
  31. Jamen, altså.... det er jo lige før jeg bliver nødt til søsætte en egen blog, bare for at øge chancerne!!!
    Men et lod burde jo være nok.... bare det er et vinderlod ;o)))....
    Deltager, ind til videre, med 1 lod og vil svært gerne vinde tørklædet !!!
    Skønne Præmier!!

    SvarSlet
  32. 5 lodder til mig, og så håber jeg at kunne give tørklædet et godt hjem :D

    SvarSlet
  33. Jeg vil gerne deltage for tørklædet med et lod!

    SvarSlet
  34. 5 lodder til mig, og jeg vil helst vinde de super lækre tørklæde! :D

    SvarSlet
  35. Deltager med 5 lodder vil gerne vinde tørklædet :o)

    SvarSlet
  36. 5 lodder til mig!! Og jeg vil gerne vinde enten tørklædet eller de fine bambier :)

    SvarSlet
  37. Hvor fine sager - jeg vil gerne smide et lod i puljen :o) Vil super gerne vinde tørklæde eller pude :o)

    SvarSlet
  38. Fine sager - jeg vil meget gerne deltage med 1 lod og håber på at vinde tørklædet :o)

    SvarSlet
  39. Fine sager - og FIN blog! Glæder mig til at følge med her, og deltager med 5 lodder og krydsede fingre (Puden, åh, den ville gøre sig godt på drengeværelset her i huset :-)).
    Kh. Trine

    SvarSlet
  40. Jeg er med på 1 lod og jeg kan altså ikke lige nu vælge mellem tørklædet eller svampe uroen......

    SvarSlet
  41. Sikke nogle fine ting, det er jo ikke til at vælge. Har straks meldt mig som fast læser og linket på min blog, så 5 lodder til mig.
    Hmmm hvis jeg er den heldige skal det så være noget til mig, eller skal det være en pude til August... Tror det bliver puden :-)

    SvarSlet
  42. Jeg deltager med 1 lod, flot med så mange fine præmier :-)

    SvarSlet
  43. Sikke en skøn Giveaway - jeg vil meget gerne deltage med 1 x lod som fast læser.
    XXX alle mine fingre,
    God weekend :O)
    Ax

    SvarSlet
  44. 1 lod :-)
    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  45. Jeg smider 5 lodder i puljen og krydser fingre :)

    SvarSlet
  46. Jeg er med i 5 lodder, og hvis jeg vinder håber jeg på bambiuroen.

    SvarSlet
  47. 1 lod, og hvis jeg er heldig vile jeg knus elske det flotte tørklæde <3

    SvarSlet
  48. Sikke skønne sager du har i din giveaway - skynder mig at byde ind med eet lod og kryder fingrene (så det næsten gør ondt) for jeg ønsker mig frygtelig meget dit fine tørklæde (eller een af de andre flotte præmier.) HIlsen Marlene

    SvarSlet
  49. Sikke en fin blog du har. Jeg deltager med 5 lodder og linker på min blog: Mathildesk.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. kan åbenbart ikke læse regler... jeg vil gerne vinde pudebetrækket.

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...