onsdag den 18. juli 2012

Same/same vattæppe

For et stykke tid siden kommenterede Henriette, Det kreative hjørne, på et af mine indlæg, hvor hun gav mig et lille tip, om at hun havde nogle retro lækkerier til salg.

Jeg lurede flere gange på hendes blog, indtil jeg langt om længe bestemte mig for, at jeg måtte eje det skønne vattæppe :-)

Det er mit første vattæppe i mit voksne liv, men jeg husker ganske tydeligt barndommens vattæpper, som vi havde i mine forældres sommerhus; de var tunge som et ondt år, men vildt gode at ligge på græsset, når man gerne ville lege udenfor i det gode SOMMERVEJR (hvor f.... bliver det egentlig af!?), eller man lige snuppede en lille morfar i fyrretræernes skygge...

Nu er Henriettes fine vattæppe (som forresten overhovedet ikke er tungt - heldigvis!), flyttet ind hos os, og jeg glæder mig til, at det igen måske bliver vejr til at hygge på græsset sammen med ungerne :-)

Og så en lille sjov detalje, som egentlig var det, der gjorde, at jeg endte med at købe vattæppet: jeg har et lille stykke retrostof, som jeg har byttet med Rikke, Abelikate, der minder utroligt meget om designet på vattæppet - blomsterne er blot større her og en lille smule anderledes. Ved godt, at det er topnørdet, at synes, at den slags er sjovt, men det gør jeg :-D



2 kommentarer:

  1. ... topnørdet er en god ting !!! ;o)
    -fint tæppe.... håber ferien byder på masser af stunder, hvor vejret er til græsplæne og vattæpper!!!
    - fortsat god ferie til jer alle !!

    SvarSlet
  2. Tak, Marianne - mon ikke næste uge byder på dage, hvor vattæppet kan blive luftet, hvis altså vejrudsigten holder :o)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...