fredag den 10. august 2012

5-minutters DIY - er du med?

Materialer:


Sådan gør du:
  • Læg mærke til, hvordan den gamle nøglesnor er syet (tag evt. et par detaljebilleder med mobilen)
  • Pil syningerne op, men HUSK at måle op, hvor dine syninger skal være på den nye nøglesnor
  • Læg det nye bånd ovenpå det gamle bånd
  • Mål længden op og klip af i den ønskede længde
  • Da båndet er i 100% polyester, så kan du med fordel lige smelte enderne lidt med en lighter, for så trævler de ikke
  • Sy lukningsmekanismen og karabinhagen fast med lige-ud-sting på symaskinen

Og voila - en ny nøglesnor!

Har du en 5-minutters DIY, du gerne vil dele, så er dette hermed en opfordring til at lave et indlæg på din blog med hurtige kreaidéer til os travle småbørnsmødre*. 

*Og nej, det gør ikke noget, at din DIY tager op til 15 min. at lave - titlen skal blot signalere, at det er et nemt og overskueligt projekt, som ikke tager oceaner af tid at udføre eller at forberede ;-)

Hvis du har lyst til at være med på min opfordring, må du gerne sende mig en mail med link til dit indlæg, og så vil jeg (hvis der ellers er tilslutning) lave en link-liste a la Westmoses To-Do/Ta-Da.




4 kommentarer:

  1. Arj hvor er den fin. God idé!
    Går i tænkeboks mht. DIY

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg er også rigtig glad for den - og jeg glæder mig til at se, om du kommer med en 5-minutters DIY på din blog ;-)

      Slet
  2. Så må jeg til at tænke... Laver jeg noget, der tager så kort tid?
    Jeg har lavet lommetørklædeholdere i flere år, men dem har jeg set en diy på. Måske kan jeg komme på noget andet.

    Det er en rigtig fin nøglesnor, du har lavet!! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, søde Marianne - jeg kunne da godt tænke mig at se, hvordan man laver lommetørklædeholdere, for det har jeg aldrig prøvet, så måske kunne du bruge 5 minutter på at linke til den blog, hvor du har set DIY'en, indtil du finder på noget andet ;-)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...