onsdag den 29. august 2012

- Jeg fik den!

Jeg har i lang tid ledt efter bogen "Legedyr og eventyr" af Lis Paludan og Herman Stilling, og pludselig var der et eksemplar til salg hos Lis, Jakmussen.dk, så den snuppede jeg :-)

Jeg har tidligere haft lånt bogen på biblioteket og syet den lille flodhest, men nu glæder jeg mig over, at bogen er min egen, så jeg kan blive inspireret til at sy flere af Lis Paludans fine dyr. Bogen er ved at skilles ad, men da mønstrene er tegnet helt ind i samlingen, (så de stort set er umulige at tegne af, uden at man alligevel "volder" den/skiller den ad!), så betyder det absolut intet for mig.


8 kommentarer:

  1. Heldige dig... rigtig fin bog...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det føler jeg mig også, for som du selv skriver, så er det nemlig en rigtig fin bog :o)

      Slet
  2. fin fin og, der er ikke noget så fedt som når man får fingrene i noget man har ledt efter i lang tid :)

    SvarSlet
  3. Den ser da også super god ud :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er den også - og du siger bare til, hvis du skal bruge mønster på nogle af dyrene ;-)

      Slet
  4. Det ser ud til at være nogle yndige motiver! Du viser vel frem, hvis du laver nogle af dem?

    SvarSlet
    Svar
    1. De er rigtig søde - og ja, jeg viser gerne frem; har du set den lille flodhest, jeg har syet? Den har lidt det samme nikkende udtryk, som soveanden, og størrelsen er rigtig god til mindre børn.

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...