onsdag den 8. august 2012

Min skønne fristerinde

Jeg kan desværre ikke hoppe på den opfordring, som Mia, Made by Mia Hansen, kom med i dette indlæg, hvor hun opfordrer andre bloggere til at bruge, hvad de har i gemmerne og ikke købe nyt i august...for jeg har allerede syndet hos min søde fristerinde Marianne, Mine Sy-sler :-)

Jeg har jo handlet hos Marianne før, hvor jeg købte det fine cirkusstof, som blev til denne pude og det blomstrede stof, som jeg brugte til hynder til Helenas stole. Jeg kigger derfor jævnligt forbi hendes blog for at se, hvad hun nu har gjort af kup eller frister med fra sin samling og her er, hvad hun senest har fristet mig med (og så venter jeg endda også spændt på to stykker kopi-fuglestof).

Ok, jeg har en ryggrad som en regnorm, og stoflageret bugner vist enormt meget i forvejen, så jeg havde godt af at skulle bruge, hvad jeg har...meeeeen Marianne har en sjælden evne til i den grad at lokke mig i fordærv, for hun har bare de skønneste retrostoffer i sin samling, som hun heldigvis gerne deler med os andre retroelskere...og man skal jo nødig gå ned på udstyr, vel ;-)

Hvis vi ikke boede i hver sin landsdel var Marianne en af de bloggere, jeg rigtig gerne vil møde i det virkelige liv, for jeg elsker hendes humor, og så deler vi jo en fælles passion for det fine retrostof :-) Hvem ved, måske sker det en dag - men indtil da er hermed en STOR opfordring til at smutte en tur forbi Mariannes blog, hvis du kan lide, hvad du ser herunder - og gerne vil blive fristet!

Et fint bytte: et stykke af Mariannes brune John Blund for et af mit det gule

Et halvt Dekoplus juniorbetræk fra Mariannes loppisudbytte i det svenske

De skønne børn med ballonerne/De to nederste er gaver fra Marianne :-)































































2 kommentarer:

  1. Altså, Laila!! Jeg bliver jo helt rørt! :)
    Hvor er du sød! Og undskyld at jeg sådan lokker dig i fordærv! Der bliver måske mindre af det i fremtiden, for nu må jeg hellere begynde at bruge af stofbunkerne i stedet for bare at købe nyt og sælge dele af det.

    Jeg tror også, at vi kunne have en rigtig hyggelig stof-/sy- og snakkedag, hvis vi mødtes.
    Jeg kunne godt bruge en sy-buddy - du ved, ligesom nogen har brug for en træningsbuddy, der presser dem til at komme i gang (sådan en kunne jeg faktisk også godt bruge!), så hvis I en dag flytter til Odense... ;D

    SvarSlet
  2. :o)

    Det er så skønt at shoppe hos dig, så for min skyld må dine stofbunkerne gerne blive større endnu ;-)

    Jeg har ingen aktuelle planer om at flytte til Fyn, men jeg vil rigtig gerne være din langdistance-sy-buddy - du kan jo starte med at melde dig til min opfordring om at dele 5-minutters DIY:

    http://kreauglen.blogspot.dk/2012/08/5-minutters-diy-er-du-med.html

    Knus
    Laila

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...