lørdag den 1. september 2012

Bare-fordi-gave

Igår var vi til aftensalg i Holbæk, hvor butikkerne havde åbent til kl. 22.00, og der var forskellige aktiviteter i Ahlgade, som i dagens anledning var blevet omdannet til gågade. Her holdt bla. en del af de politiske partier til, og der blev derfor scoret både balloner til ungerne og nøglesnor til mig - som idag er blevet omdannet til en mere fiks version med Liberty-stof og neon-gul sytråd!

Liberty-stoffet i versionen Phoebe havde jeg i forvejen i gemmerne, den neon-gule sytråd er købt hos Stof 2000 for et stykke tid siden, og nøglesnoren var som sagt gratis, så det kan man da kalde for pimpet genbrug ;-)

Jeg er sikker på, at Liberal Alliance havde en anden hensigt med at udlevere nøglesnoren, men da den havde en pæn blå farve og nogle gode funktioner, er den nu blevet til en bare-fordi-gave til min storesøster, som er kommet på besøg og skal med til lagersalg hos Småfolk imorgen :-)

Jeg var nu også et smut forbi Småfolks butik i Holbæk i går aftes og fik købt tre langærmede bluser til David og Helena for 80,-/stk., men derfor kan man jo godt tage til lagersalg og se, om der er mere, der frister, ik'?

Før - Efter
Neondetaljer og gode lukkemekanismer
Småfolk bluser købt på aftensalg hos Småfolk for 80,-/stk.

12 kommentarer:

  1. Fed måde at genbruge! Det er da altid noget at du har fundet noget at bruge nøglesnoren til :-).
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ik' - synes nu også bedre om Liberal Alliance på bagsiden gemt bag Liberty-stoffet ;-)

      Slet
  2. Den skal din søster nok blive rigtig glad for!!

    Hvor er I Holbækboere (hvad kalder man det egentlig?) altså heldige, at I har Småfolk i byen!!! Jeg eeelsker Småfolk, men jeg køber det næsten aldrig til fuld pris, så jeg ville være en flittig udsalgs- og lagersalgskunde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nu allerede blevet, for hun elsker blåt, så den er allerede blevet taget i brug :-)

      Tror vist at den rette betegnelse er Holbækkere (ved det ikke helt, da jeg ikke er indfødt men tilflytter...) - og ja, vi er heldige at have sådan et kreativt firma i vores by, for hvis du ikke ved det, så er Småfolk et Holbæk-firma, der har eksisteret siden 2005 og stadig har adresse her i byen ;-)

      Jeg havde da gerne shoppet lidt for dig, søde Marianne, så husk mig lige på det til næste år, når der er lagersalg igen, for vi handler jo alligevel en del med hinanden :-)

      Slet
    2. Det er rigtig sødt af dig at tilbyde!! Bliver det ikke for overvældende, når du i forvejen har tre børn, der skal købes til?

      Jeg fik Viggo i 2006, og det var jo perfekt, for så var Småfolk godt i gang. Jeg kan godt huske, at det startede i Holbæk. :)

      Slet
    3. Det kommer vel an på, hvor meget, du skal have shoppet :-D

      Jeg shopper ikke specielt meget sådan et sted, for jeg er enormt kritisk og fornuftig, så jeg ikke får købt for meget, bare fordi det er nedsatte varer :o) Ellers havde jeg jo oceaner af Småfolk liggende i gemmerne - og så ender det vel med, at ungerne ikke gider gå med det, når det passer i størrelsen - så næ nej hellere lidt, men godt!

      Slet
  3. Hæhæ, fin forvandling af nøglesnoren!! Og sikke da et udsalgskup - den grønne med traktorer har jeg købt til fuld pris (suk, bor slet, slet ikk i nærheden af lagersalget). Go' shopping :-)
    Kh. Trine

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg kan også bedre lide den i den nye version end i den liberale version :-D

      Tak :o) Der var mange fine ting til lagersalget, og de har jævnligt nedsatte varer i Småfolk butikken i Holbæk, så vi har en del af deres tøj, som IKKE er købt til fuld pris, hvilket jeg er glad for, for med tre små børn kan tøjbudgettet hurtigt løbe løbst!

      Slet
  4. Øv jeg ikke mødte dig søde :) men super dejlige tong du fik med hjem, altså lige med en omsyning!
    Kram og knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, der var jo mange, så jeg så heller ikke dig - til gengæld fik jeg lavet lidt lobbyarbejde hos politikerne, og det er jo heller ikke at kimse af i disse sparetider ;-)

      Slet
  5. Tuuuuusind tak for den fine gave - og ja, det var lige i yndlingsfarven :-)
    Det er altid dejligt at få en gave "uden for nummer", især når den bliver afleveret af lille mand, der dårligt kan vente med at se reaktionen fra Mosti!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Glad for at høre, at du er glad for den - tænkte med det samme, da jeg så den, at det var lige din farve ;-)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...