fredag den 7. september 2012

I ♥ neon

Jeg har sagt det før, og siger det gerne igen - ingen sponserede indlæg på denne blog! - men blot en anbefaling til en skøn hjemmeside ved navn Betty P, som jeg selv har handlet hos:

Jeg har længe siddet og beundret de mange fine sager fra Betty P, som jeg har set i aktion flere steder bl.a. på en nøglesnor og nogle puder hos Didde-Louise, Vaga Vong, og et par fine bukser hos Fru Bach's Univers.

Nu har jeg selv investeret i nogle af de skønne neonsager, nemlig grosgrain bånd (bredde 1,5 cm), tittebånd og Gütermann sytråd (ekstra tykt - 50) til pyttestikninger. Farverne er neon koral og neon gul, og jeg kan slet ikke vente til, at jeg kan komme igang med at bruge af de dejlige sager :-)

Jeg kan varmt anbefale Betty P for andre med hang til neon, for der gik ikke mange dage fra bestilling, til varerne havnede i postkassen smukt pakket ind med fine bånd og cellofan - og den slags sætter min æstetiske sans altså stor pris på.

Hvem ved: måske bliver der lidt tid ved symaskinen i weekenden til at kreere endnu en nøglesnor - jeg har nemlig et lille lager af grimme, men gratis nøglesnore fra forsk. firmaer, som bare venter på at blive "slagtet" og genbrugt til nye og mere fikse nøglesnore a la denne, hvor Liberal Alliance fik en tiltrængt makeover :-)


6 kommentarer:

  1. Jeg har også for efterhånden længe siden købt lidt lækkert neon gejl hos Betty P. Jeg er bare ikke rigtig kommet igang med det endnu, men lige pludselig en dag kaster jeg mig ud i et eller andet lækkert projekt toppet med skønt neon:-) Glæder mig til at se hvad du får ud af dit:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg ved godt, at jeg på det punkt er håbløst bagud, men det tager bare lige lidt tid, inden jeg hopper med på vognen...og så er det vel totalt umoderne, når jeg når til at få syet af det :-D

      Slet
  2. Ja jeg er stor kunde til neon sager fra BettyP, elsker den "butik"

    SvarSlet
    Svar
    1. Hun har godt nok mange skønne sager - og 1000 tak, for inspirationen til at pimpe bukser med neondetaljer; det må vist afprøves snart ;-)

      Slet
  3. Tak for tip - har faktisk ledt efter et sted med masser af neon-gejl - men var ikke faldet over Betty P. Det ser ud som om hun har lige det jeg mangler:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så lidt; Betty P er helt klart stedet for os med hang til neon-gejl, og jeg glæder mig til at se, hvad du får købt og syet af det :-)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...