fredag den 28. september 2012

Lidt fredagsshopping

I dag nåede jeg lige lidt shopping i Holbæk, inden jeg skulle med bussen hjem, og der kom både lidt med hjem til ungerne og til mor ;-)

I H&M måtte jeg overgive mig og købe det shocking pink strutskørt, for hvis man ikke skulle gå i shocking pink strutskørt, når man er 5 år, hvornår så!? Havde ellers forsvoret, at jeg skulle købe den slags til Helena, men en gang imellem skal man jo også bryde sine principper, og den lille dame STRÅLEDE, da hun hev det op af posen ♥  Stilen var ligesom lagt, da jeg fandt blusen, for sammen med de stribede strømpebukser og strutskørtet, minder det mig bare så meget om Mimi's Circus, som har rigtig mange fede ting.

Med i hjem kom også to par skønne tights til mellemstemanden og en LEGO traktor, som vi straks måtte samle, da han opdagede den :-) David var ikke meget for, at jeg ville fotografere den fine nye traktor og blev næsten helt sur over, at jeg "lånte" den i et kort øjeblik, for han eeeeelsker traktorer - man er vel ikke barn på landet for ingenting ;-)

Fredag er = hygge og Disneysjov og "snolder" til både store og små, så da jeg faldt over de søde itsy bitsy teeny weeny mini marshmallows i Tiger, måtte de bare med hjem sammen med det skønne papir! Jeg er specielt vild med papiret med uglerne, der lidt ligner Ej Sikke Lej's uglelogo, og de forskellige harlekinsmønstrede designs, så nu går jeg lidt og overvejer, om jeg ikke godt kunne bruge en ny flagranke et sted...måske en til arbejdet, for hver dag er jo en fest ik'?

God weekend!




6 kommentarer:

  1. Det papir købte jeg også i dag ;-). Det er ret fint og så til en god pris!
    Ellers nogle fine køb til dine skønne børn.
    God weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også rigtig fint papir, så det kan jeg godt forstå ;-)

      Ja, nu skal jeg så bare lige tage mig sammen til at få håndvasket strutskørtet, men jeg nå det jo nok på et tidspunkt...

      Slet
  2. Det varmer mit hjerte du købte det skørte til pigen din :0) nu jeg også prøvede at overtale dig! :-D
    Ses mandag søde

    SvarSlet
    Svar
    1. He he - jeg tænkte også på dig, da jeg købte det :-D

      Slet
  3. Dejligt med shopping. Det kan man da aldrig få nok af.
    Fin blog du har her med mange dejlige ting og billeder.
    God weekend til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har du helt ret i og tak, for din søde kommentar, Lonni :-)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...