søndag den 2. september 2012

Småfolk lagersalg 2012

I dag har jeg været til Småfolk lagersalg sammen med min storesøster og ungerne, og det var en ganske udbytterig tur :-)

Som jeg skrev igår, var vi til aftensalg i Småfolk butikken i Holbæk i fredags, hvor jeg købte tre af bluserne. De to drengebluser fra idag (med striber og med flyvemaskiner) er ligeledes købt i butikken og ikke på lagersalget. Priserne i butikken og lagersalget er ens, men der er selvfølgelig flere/andre varer til lagersalget, end man kan finde i butikken, og specielt drengetøj i str. 4-5 år, som jeg gik efter, havde de ikke så meget af på lagersalget.

Alt i alt synes jeg, at vi var heldige, da det blev til 4 drengebluser, 1 pigebluse, 1 par leggins, 1 Most bluse til mor og vinteranorakker til både David og Helena - samlet pris 930,- mod nypris ca. 2900,-! Alene jakkerne skulle koste 699,./stk. - de er godt nok 2. sortering, da trykknapperne kan ryge af, men til 200,-/stk. kan jeg altså godt skifte dem ud med nogle andre, hvis det bliver aktuelt ;-)

Skulle du være fristet, kan du nå det endnu, da både lagersalg og Småfolks butik i Holbæk har åbent til kl. 20.00 idag - og der er stadig mange varer at vælge imellem :-)

Og ja, det er trist, hvis man i denne sammenhæng bor på Fyn eller i Jylland, men da Småfolk er fra Holbæk, så er det også meget naturligt her, at de har deres lager ;-)

Anorakker - 200,-/stk. (nypris 699,-)
Bluser 80,-/stk. (nypris 199,-)
Bluse 80,-/Most bluse 50,-/Leggins 80,- (nypris 199,-/349,-/200,-)

4 kommentarer:

  1. Det var da en rigtig god fangst!! :D

    Har du ogå læst på Facebook, at der er en masse brok, om at Småfolk burde lave lagersalg i Jylland? Nogle folk eeelsker at brokke sig, lader det til!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg er også godt tilfreds, selvom jeg må indrømme, at jeg blev lidt ærgerlig, da jeg så deres flyverdragter til 300,- og jeg så lige havde købt nogle andre, hmmmm ;-)

      Jep - utroligt, som folk brokker sig og spørger om de mest latterlige ting på Facebook! Vil dog give mange ret i, at det er vildt, som folk hamstrer og roder i alt - men civiliseret adfærd hører vist ikke med til at være på lagersalg...stakkels personale og øv for os andre, der nærmest opgiver på forhånd, fordi varerne ligger hulter til bulter i stedet for fint sorteret i størrelser i hver deres kasse eller pænt hængt op på bøjle :-(

      Slet
  2. Lækre sager du fandt Laila, jeg fik også købt en masse lækre ting...også til aftensalget fredag...sjovt som vi altid er samme steder, en dag må vi da rende ind i hinanden?!
    KH Mia

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Mia - tænkte faktisk på dig, da jeg var til lagersalg, for jeg kan huske, at du fremviste en masse lækre sager sidste år på din blog ;-)

      Nu er Holbæk jo ikke så stor, så på et tidspunkt render vi vel på hinanden - og ellers må vi jo bare aftale et møde i det virkelige liv, for jeg er sikker på, at vi har en masse at snakke om :-)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...