lørdag den 22. september 2012

Smykketræ og dejlig gave

Jeg faldt over dette fine hvide smykketræ, da jeg var i Netto i onsdags. Det kostede 39,- og har nu fået en makeover med noget af retrotapetet fra lageret, så det, efter min mening, nu ligner en million ;-)

Tapetet er fra min store tapetpakke, som jeg købte af Anita, og det har senest været brugt til et par små tapetbambier på skuffeelementet i Helenas reol. Det fine smykketræ skal gemmes til julegave til Helena, for lige pludselig er det jo ved at være jul, og så er det jo godt at være i god tid, ik'?

Og bedst som jeg sad der og havde gang i både limstift, tapet og hobbykniv, så ringede det på døren: Det var posten som kom med en helt uventet pakke - ih altså, hvor spændende!

Inde i pakken var der det sødeste kort fra Didde-Louise og den fine Frisko-dåse, et fint pudebetræk og to skønne papirblomster med hæklet kant :-) Jeg havde forelsket mig i dåsen, da Didde-Louise viste den frem på hendes blog, så den syntes hun skulle være min - 1000 tak søde, jeg er rigtig glad for det hele 

Gaven var som tak for, at jeg havde sendt mønsteret på Eva Rosenstands årstidstræer (forår og vinter) og tilhørende DMC garn til Didde-Louise. Nu skal jeg så til at se på, hvordan jeg kan få lavet nogle små is til dåsen, for så er der vist endnu en julegave i hus til en af ungerne ;-)


6 kommentarer:

  1. sikke en fantastisk ide med smykketræet.
    Det ser hammer godt ud.

    Den ide kunne jeg vidst godt komme til at kopiere. Jeg er sikker på at Pi ville synes det var fantastisk :o)

    Jeg må vidst i Netto på mandag og se om de har flere tilbage.

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak - jeg er også helt vild med det :-)

      Håber, at du har haft heldet med dig i Netto, og jeg vil glæde mig til at se din version af smykketræet på din blog.

      Slet
  2. Det var da så lidt :-). Den dåse skulle bare være din, når nu du syntes så godt om den :-).

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, søde - jeg bliver bare i så godt humør hver dag, når jeg ser på den, og går og overvejer, hvordan jeg skal få syet nogle is, som passer i den ♥

      Slet
  3. Sikke hurtigt du er i gang med julegaver! Det bør jeg lære noget af! :)

    Det lyder da også til at være noget af et arbejde, du har været på med de årstidstræer!!
    Dejligt med en god gave for indsatsen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha, det plejer jeg nu heller ikke at være, men har lært på den hårde måde, at det er godt at være i god tid, for med tre unger, så sker der altid noget uforudset, så ens geniale tidsplan skrider = seriøst julegavestress ;-)

      Ja, det var lidt af en opgave, men nu kan man jo få årstidstræerne igen som sykit fra Eva Rosenstand/Permin, så det gør det jo noget lettere. Har ikke set, hvad prisen er på dem, men tror, at jeg vil ønske mig sommer og efterår i julegave, for dem mangler jeg jo.

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...