fredag den 26. oktober 2012

En dejlig gave

Jeg har lavet en lille byttehandel med min søde kollega og veninde Rikke, Abelikate :-)

Rikke har i et stykke tid efterlyst Bo Bedre's Børnenes idébog, og den var min mor så heldig at finde til hende i en genbrugsforretning i Roskilde. Til gengæld har Rikke været så sød at sy dette fine lege-indkøbsnet til min mellemstemand, David, der elsker at lege købmandsbutik :-)

1000 tak, søde Rikke - David glæder sig til at komme med ud at handle sammen med sin farmand, for det er åbenbart meget federe end kun at lege, at man handler ind :-D

Nu glæder jeg mig til weekenden - og mon ikke man kan blive inviteret med til at lege butik og få handlet lidt ind?

Ha' en god weekend :-)


4 kommentarer:

  1. Det bliver han garanteret glad for - man kan bruge maaaange timer på at lege købmand, og så er det jo godt med noget ordentlig udstyr at bære indkøbene i:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Han hygger sig allerede med at gå rundt med det, og jeg blev skam også inviteret med i butikken i weekenden ;-)

      Slet
  2. Tak Søde! Lige tilbage
    :-D var bare glad for at høre det blev rigtig godt taget imod! Glæder mig til at møde den mellemste bukkebruse i butikkerne, med nettet fyldt!
    KramZ

    SvarSlet
    Svar
    1. Er sikker på, at han sagtens kunne fylde nettet op på en tur i Toys R Us ;-)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...