fredag den 12. oktober 2012

Julegave på udsalg

I netbutikken filabel.dk har jeg været så heldig at finde denne skønne cardigan fra Småfolk, som Helena skal have i julegave.

Jeg har købt cardiganen på udsalg til 199,- (normalpris 399,-), og det er jo altid rart, når man kan spare lidt penge, for julen koster som bekendt mange penge :-)

Det er svært at se på billedet, men den er to nuancer af varm lilla, har gule knapper i en klar gul farve, og så er den er strikket i det blødeste bomuldsgarn, så jeg håber, at prinsessen bliver glad for den 

Hvad med dig - er du også begyndt at købe julegaver?


4 kommentarer:

  1. Åårh, hvor er den fed! Må indrømme jeg fløj ind på filabel, da jeg så dit indlæg her, men den er aaalt for stor til min lille str. 68'er ;-) Mon ikke hun bliver glad for den?!
    Kh. Trine

    SvarSlet
  2. Er i gang med julegavene :) heldigvis er det lille gave år i år! Da vi kun giver gaver til dem vi er sammen med (på nær forældre og de to fætter i Australien, de får hver år) så 9 personer skal have gaver i år og det vare ikke længe før de første bliver sendt til Australien (hvis altså ikke svigermor kan have dem i kufferten der ned)
    Kram

    SvarSlet
  3. Cardiganen er rigtig fin! Jeg tænker ikke i julegaver, men hvis jeg faldt over noget som var på tilbud der passede, så købte jeg det også. Men adventspakkeproduktionen (langt ord ;-) er godt i gang :-)

    SvarSlet
  4. Sikke en sød cardigan!!
    Jeg er altid bagud med julegaverne, men jeg når det altid og bliver ikke stresset over det. :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...