fredag den 5. oktober 2012

Liberty

Allerførst 1000 tak for alle de søde kommentarer på mit forrige indlæg - de varmede virkelig :-)

I dag kom posten med en anden ting, som gjorde mig glad - nemlig en stak rester af Liberty stof, som jeg har købt hos Hanne, Tulipaner & Tomater.

Det er dejlige store stykker i størrelserne 135x50 cm, 130x80 cm, 135x100 cm og 95x200 cm (set fra venstre mod højre) og købt til ret fine priser også, så det er bare skønt. Kvaliteten er den dejligt bløde Tana Lawn i 100% bomuld, og jeg kan næsten ikke vente med at sætte saksen i dem!

En del af de to storblomstrede stykker regner jeg med skal bruges til at sy nogle tubetørklæder efter Frk. Turkis' diy - evt. til julegave - og det største stykker håber jeg på kan blive til et par sommerbukser til mig selv ;-) Det røde har jeg ingen planer for pt. men mon ikke noget af det bliver brugt til jul til et par hjerter a la Malika & Rosa's fine Liberty hjerter...

Bogen "Sy med Liberty" ligger og venter på mig på biblioteket, hvor jeg har bestilt den hjem, så efter weekenden er jeg sikker på, at jeg har fået mange flere idéer til mit nye Liberty stof - og måske nørdet lidt med, hvad deres design hedder, som man kan se bagerst i bogen ;-)

God weekend!

Navnene på de skønne Liberty designs er: Millie/Eve/Queen Of The Night/Rumble (set fra venstre mod højre)

6 kommentarer:

  1. Jeg købte også et par stykker af Hanne- og det ene bruger jeg allerede som tørklæde- det sprang lige op omkring min hals :-)
    Håber din datter har det godt efter turen på sygehus- god weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg så godt, at du også fik shoppet lidt hos Hanne ;-)

      Og jo tak Helena har det fint igen og har også været i børnehave idag, som hun havde glædet sig rigtigt meget til.

      Slet
  2. Skønne stoffer :)

    Og sikke et chok med Helena, jeg fik en stor klump i halsen og tårer i øjnene da jeg læste dit indlæg - tror det er alle mødres største frygt at få sådan et opkald - godt at læse at din skønne pige har det godt :) Håber også David nu har fundet roen igen, ikke noget at sige til at han har været chokkeret, det må have været en meget grim oplevelse at se sin søster få førstehjælp og se hende blive kørt væk, stakkels lille mand altså :)

    Tror lige mine egne skønne unger får et ekstra kram og kys i aften ;)

    Kh Karina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - jeg er også rigtig glad for dem alle :-)

      Det var en ubehagelig oplevelse, som vi alle gerne havde været foruden, og jeg skal da gerne indrømme, at jeg tænker noget mere over tingene, når jeg kysser ungerne farvel om morgenen og i løbet af dagen, når jeg er på arbejde...

      På vejen hjem idag blev bussen mødt af en brandbil med udrykning, og da jeg hørte sirenen (inden jeg kunne se, at det var en brandbil), holdt hjertet næsten op med at slå, og jeg fik det fysisk dårligt - men heldigvis var det jo ikke en ambulance, og den kørte også den anden vej, men oplevelsen sidder alligevel stadig så dybt i mig, at jeg reagerede sådan :-(

      Slet
  3. Skægt. Den bog har jeg liggende her fordi den Roast skal afleveres. Jeg lånte den fra en mdr. Siden. Men jeg har lige et par mønstre der skal tegnes af :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har fået hentet Liberty bogen idag på biblo og er glad for, at jeg ikke har købt den, for umiddelbart er den da ikke fyldt med mange nye idéer...eller også er jeg bare for forvent ;o)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...