onsdag den 24. oktober 2012

Lykken er...

...at få blomster af sine små guldklumper på en helt almindelig onsdag 

...at få nyt stof til samlingen (fra skønne Marlene, Den Retro Husmoder)

...at være blevet næsten helt rask igen efter sidste uges mareridt - og tilsyneladende at være sluppet med skrækken, så der kun venter kontrol hos lægen på mandag og ingen operation

...at have haft "ung pige i huset" = min mor, som har ordnet både rengøring og vasketøj

- Så kan man da kun blive glad, ik' :-)


6 kommentarer:

  1. Ja lykken er, når lykken er lige i ens nærhed.

    RikkeRøjkjær

    SvarSlet
  2. Lykken er at være din kollega :-) og at du har mig som kollega!
    Tak for kampen i dag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det glæder jeg mig over hver dag :o)

      Slet
  3. Sikke nogle skønne unger du har. Og at din mor kunne komme til undsætning er guld værd :-) Det har jeg også benyttet mig af da ungerne var helt små.
    Godt at høre at du slap for at komme under kniven!
    Ha en god dag.
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak, for din søde kommentar, Line :-)

      Håber, at Mads fortsat er glad for puden, som du vandt hos mig?

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...