lørdag den 24. november 2012

Loppefund og hushjælp

Torsdag var jeg til årsmøde i Blå FlagFjord & Bælt ved Kerteminde sammen med min søde kollega Rikke, Abelikate, så derfor havde jeg allieret mig med min mor, som kom og hentede børn og passede dem, indtil jeg var hjemme igen. Hun var sørme også så sød at hjælpe med at gøre rent, vaske og stryge tøj, så det var bare skønt at komme hjem til et fint hus - 1000 tak mor 

Min mor blev og sov til fredag, hvor hun hentede mig tidligt fra arbejde, så vi kunne nå ud at handle ind og et smut i KommuneKram, inden ungerne skulle hentes, og vi fik da også shoppet lidt ;-)

Nu venter middagsluren, inden turen går til Roskilde, hvor hele familien skal se juletræet blive tændt på Stændertorvet - og bagefter står den på familiehygge hos mine forældre og søster, som byder på mad.

Hvad skal du lave idag?

Skøn Brio tavle (til 5,-), som David skal have i julegave
Fedt grafisk neon-stof (gammel gardinprøve til 2,-)
Gamle julekugler i glas Ø 8 cm til 50,- (den ene var desværre gået i stykker, da jeg fik pakket dem op herhjemme)
Og så lidt flere bøger til samlingen (15,-) - førskolebogen vakte stor lykke hos Helena 

2 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...