lørdag den 10. november 2012

Mød Kalle Kanin!

For et stykke tid siden syede jeg jo Sælen Sylla til Helena og fortalte i den anledning, at jeg var igang med en hund til min den mellemste bukkebruse, David.

Jeg gik skam også i gang med hunden, men noget må være glippet undervejs, for størrelsesforholdene og sømrum passede slet ikke sammen, da jeg havde nedkopieret mønsteret på kopimaskinen! Det ville derfor være blevet verdens mindste hund, så den blev skrottet...Siden har jeg spekuleret over, hvad jeg så skulle sy, men da jeg spottede stoffet med kaniner på hos Fie, Fies Fjollerier, så var jeg ikke i tvivl længere ;-)

David har nu fået sin helt egen Kalle Kanin, som han kvitterede for med verdens største smil, et stort kram og så: "Tak, du sy kanin til mig moaaar" - og så smeltede jeg jo helt ♥ 

Bagsiden er af det orange bomuldsstof med hvide prikker på fra Stof 2000, og der er heldigvis en masse kanin-stof tilbage, så Kalle kan få nogle flere venner at lege med, for sådan nogle kaniner har jo mange søskende præcis ligesom David har ;-)

Kalle Kanin er ca. 30 cm høj og fyldt med fiberfyld fra en gammel hovedpude, så han er dejlig at putte med, og lige nu sover han sødt og bliver krammet på af min lillemand, der bare knuselsker ham...


8 kommentarer:

  1. Hvor er Kalle Kanin dog fin :o)

    Underligt med dit problem med hunden.

    jeg har også ned-kopieret hunden. jeg har kopieret den ned fra A3 til A4.. og jeg har ikke lagt sømrum eller andet til..

    :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Taaaaak :-)

      Det kan være, at det er en fejl 40 = mig, der har kvajet mig, eller også er det kopimaskinen på arbejdet, for den er jeg tit uvenner med. Ved jo godt, at det var lykkedes for dig, så det må prøves igen ved lejlighed, men det er ikke så præserende mere, for David knuselsker jo sin kanin :-)

      Slet
  2. Hvor er den bare fantastisk Laila...:) Og hvor er det længe siden jeg kigget ind hos dig... jeg skal til eksamen på tirsdag, så lover jeg nok skal få skrevet lidt flere indlæg og følge mere med rundt omkring Blogland efterfølgende;)

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, søde Mia - og hyggeligt at du kiggede forbi :-) Kender alt til at have alt for travlt og får heller ikke kommenteret på alle de indlæg, jeg gerne ville, men sådan er det jo i perioder...

      Knus

      Slet
  3. Svar
    1. Tak, Rikke - han har også allerede fået en ven, så nu har David både en Kalle og en Karla Kanin ;-)

      Slet
  4. Dejligt at stoffet nåede godt frem:-) Og jeg kan se, at du har samme idé som jeg selv med de store kaniner- virkelig fine!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gjorde det nemlig - og blev fluks taget i brug ;-) 1000 tak for handlen; det var lige så fint, som jeg håbede på :-)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...