søndag den 25. november 2012

Om at være heldig - som i virkelig heldig!

Fik lige en sms i dag fra min svigerinde, som havde fundet sine gamle Lundby dukkehusmøbler, som hun gerne ville forære til Helena :-)

Stor var min glæde over at høre det - og den blev ikke mindre, da jeg lidt senere fik disse billeder på mobilen 

Jeg ærger mig lidt over, at jeg har nået at købe nogle nye møbler til hende, for jeg elsker, når tingene har en historie, men om ikke andet, så har Helena jo lidt at vælge imellem, når hun skal til at indrette det nye hjem ;-)







14 kommentarer:

  1. Så er der bare dømt total retro!!! Kan du ikk' godt huske, at vi også havde en kalkunsteg?

    Du kunne vælge at få byttet nogle af alle de nyindkøbte møbler nu... Vi skal jo nok finde på noget andet til prinsessen <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg husker altså ikke den kalkunsteg, men nu er du jo også storesøster og har været udsat for 70'er rædslerne lidt længere end mig ;-D

      Tror, at jeg er blevet enig med mig selv om at bytte en del af det, som du har foreslået, for helt ærligt, hvad skal hun med alt det tilbehør - og så tror jeg, at det bliver en fin kombi med en blanding af nyt og gammelt...

      Slet
  2. Svar
    1. Ja, og jeg tænke nok, at du ville kunne se det fede i at arve nogle gamle dukkehusmøbler, for på det punkt deler vi vist samme interesse ;-)

      Slet
  3. Hvor fantastisk! Så heldig din datter er - og mon ikke også mor skal lege med? :-)
    Kh Lotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - og nu håber jeg bare, at hun også synes, at det er sjovt at lege med, så jeg ikke bliver sådan en totalt pinlig mor, som selv sidder og leger med dukkehus, fordi prinsessen ikke gider ;-D

      Slet
  4. Svar
    1. Ja, og jeg glæder mig helt vildt til at se det med fingrene :-)

      Slet
  5. Det er da virkelig nogle skønne møbler - kan godt forstå at du er begejstret :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, der er mange fine imellem - og også nogle som er så retro på den knap så fede måde, og som jeg med gru husker fra stuen hos nogle af mine forældres venner! Tunge egetræsmøbler med blyindfattede ruder bliver ALDRIG fede i mine øjne, men fremkalder kun skumle minder fra min egen barndom ha ha :-D

      Slet
  6. Hvor fint... og du er også blevet ejer af 2 svane stole fra AJ...du er bare så heldig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nå, dem spottede du med det samme - det gjorde jeg så også, kan jeg betro dig, for godt design fornægter sig aldrig heller ikke selvom det er i dukkehusstørrelse ;-)

      Slet
  7. Hvor er det fedt! Jeg har også noget af mit gamle tilbage men slet ikke så meget.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, og jeg er virkelig glad - ja næsten beæret over, at hun vil give det til min datter :-)

      Har du vist dine gamle dukkehusmøbler frem på bloggen, for dem kunne jeg godt tænke mig at se?

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...