torsdag den 1. november 2012

Rie Elise Larsen ♥

Det er småt med det kreative i øjeblikket, da der er nok at se til på både arbejde og hjemmefronten, men så er det jo godt, at man kan shoppe lidt ;-)

Jeg faldt over et indlæg hos Louise, Mor til MERNEE, om billigt Rie Elise Larsen papir hos by&my, så der bestilte jeg fluks to pakker. Papiret kom hurtigt med et sødt kort og en slikkepind fra Lene, og jeg kan kun varmt anbefale andre at shoppe hos by&my :-) Papiret var nedsat, fordi det er lidt krøllet/skadet helt ude i kanten, men det betyder absolut ingenting, og det er ærlig talt så lidt, at de samme skader kunne være opstået herhjemme...

REL papiret i de røde nuancer regner jeg med snart skal forvandles til lidt julepynt - men indtil det sker, vil jeg bare gå og nyde at kigge på de smukke papirark, som hver især er rigtig fine.

Det fine råhvide papir med velourtryk af turkise blade er fra en lækker interiørbutik i Holbæk, som hedder Farvehjørnet, og det faldt jeg for, da jeg gik forbi forleden dag på vej hjem fra arbejde. Det håber jeg kan bruges som tapet i det ene rum i projekt dukkehus. Du kan se mere fra Farvehjørnet i dette gamle indlæg hos Karen, Karen Klarbæks Verden, og butikken er helt klart et besøg værd, hvis du skulle komme forbi Holbæk.

Papiret kommer ikke helt til sin ret på billederne herunder, da lyset ikke har været venligt stemt for fotografering de sidste par dage, men jeg håber, at du alligevel kan fornemme de smukke farver og designs ;-)


2 kommentarer:

  1. Jeg har med vilje ikke gået ind og kigget- TØR simpelthen ikke:-) Tror snart al mit papir vælter ud over kanten i mit skab. Knus Heidi

    SvarSlet
  2. Kender jeg kun alt for godt - men man skulle jo nødig gå ned på udstyr ;-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...