fredag den 9. november 2012

Svampe i træ

Sidste weekend var jeg til julemarked i vores lokale sporthal sammen med ungerne og min familie. Det er ikke det største julemarked - nok nærmest et af de mindste, jeg har været til - men det er rigtig hyggeligt og til at overskue, når man også har børnene med.

På julemarkedet kan man primært købe nisser i alle afskygninger, og dem har jeg altså et lidt anstrengt forhold til - lidt men godt, så her ligner ikke Gertrud Sands julestue i december ;-) Der er også lidt forskelligt kunsthåndværk i form af keramikfigurer, strikket, hæklet og syet tøj til både mennesker, dukker og bamser, juledekorationer, glaskunst og ting i træ.

Det endte med lidt strik til ungernes Build a Bear-bamser og tre fine drejede svampe til mig - og så var det ellers hjem igen og hygge med min familie, der blev og spiste aftensmad.

Jeg er vild med svampene i forskellige træsorter, så nu står de og pynter i den ene vindueskarm, og minder mig om skønne efterårsture i skoven med dufte af våd jord og svampe og frisk efterårsvind i håret ♥

God weekend :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...